CodeTwo Email Signatures for Office 365

  • Klienci ze 150 krajów cenią nas za:
    • całodobowe wsparcie techniczne
    • podpisy email widoczne podczas pisania wiadomości
    • błyskawiczne wdrożenie
Testuj za darmo

14-dniowa wersja testowa

Kup

Sprawdź cennik

Zaloguj się

Dla istniejących użytkowników

Screenshoty

W aplikacji do zarządzania podpisami można tworzyć nowe reguły (typu client-side i server-side) i projektować szablony stopek.

W aplikacji do zarządzania podpisami można tworzyć nowe reguły (typu client-side i server-side) i projektować szablony stopek.

W zakładce Overview możesz wprowadzić nazwę oraz ogólne informacje dotyczące reguły dodającej podpisy email.

W zakładce Overview możesz wprowadzić nazwę oraz ogólne informacje dotyczące reguły dodającej podpisy email.

Program oferuje różne kryteria wyboru użytkowników, do których dana reguła ma być zastosowana.

Program oferuje różne kryteria wyboru użytkowników, do których dana reguła ma być zastosowana.

Wykorzystaj filtr Azure AD jeśli chcesz, aby stopka email była dodana jedynie do wiadomości wysyłanych przez użytkowników spełniających konkretne kryteria.

Wykorzystaj filtr Azure AD jeśli chcesz, aby stopka email była dodana jedynie do wiadomości wysyłanych przez użytkowników spełniających konkretne kryteria.

Możliwe jest także dodawanie podpisów serwerowych wyłącznie do wiadomości wysyłanych do konkretnych odbiorców.

Możliwe jest także dodawanie podpisów serwerowych wyłącznie do wiadomości wysyłanych do konkretnych odbiorców.

Co więcej, podpisy email typu server-side mogą być dodawane do wszystkich wiadomości lub tylko do korespondencji wewnętrznej lub zewnętrznej.

Co więcej, podpisy email typu server-side mogą być dodawane do wszystkich wiadomości lub tylko do korespondencji wewnętrznej lub zewnętrznej.

Program umożliwia zastosowanie określonego słowa kluczowego lub frazy, na podstawie której dana reguła server-side zostanie zastosowana lub wstrzymana.

Program umożliwia zastosowanie określonego słowa kluczowego lub frazy, na podstawie której dana reguła server-side zostanie zastosowana lub wstrzymana.

W zakładce Design możesz zobaczyć, jak będzie wyglądała dana stopka oraz możesz ją edytować.

W zakładce Design możesz zobaczyć, jak będzie wyglądała dana stopka oraz możesz ją edytować.

W zakładce Design możesz również ustawić w jaki sposób program ma dodawać stopki serwerowe do konwersacji (wątków) email.

W zakładce Design możesz również ustawić w jaki sposób program ma dodawać stopki serwerowe do konwersacji (wątków) email.

W oknie Signature template library możesz wybrać jeden z wielu  wstępnie przygotowanych szablonów podpisów email.

W oknie Signature template library możesz wybrać jeden z wielu wstępnie przygotowanych szablonów podpisów email.

W oknie Quick customization możesz szybko zmodyfikować wygląd podpisu poprzez zaznaczenie lub odznaczenie wybranych pól szablonu.

W oknie Quick customization możesz szybko zmodyfikować wygląd podpisu poprzez zaznaczenie lub odznaczenie wybranych pól szablonu.

Program udostępnia przyjazny edytor umożliwiający wybranie gotowych szablonów lub projektowanie własnych podpisów email w trzech formatach: HTML, RTF oraz Plain Text.

Program udostępnia przyjazny edytor umożliwiający wybranie gotowych szablonów lub projektowanie własnych podpisów email w trzech formatach: HTML, RTF oraz Plain Text.

W zakładce Options dla reguł typu server-side można określić zachowanie danej reguły w przypadku kiedy reguła została, bądź nie została zastosowana. Dodatkowo można określić czas w jakim dana reguła ma być aktywna (funkcja Scheduler).

W zakładce Options dla reguł typu server-side można określić zachowanie danej reguły w przypadku kiedy reguła została, bądź nie została zastosowana. Dodatkowo można określić czas w jakim dana reguła ma być aktywna (funkcja Scheduler).

W przypadku reguł typu client-side, zakładka Options pozwala wybrać stopkę domyślną dla nowych wiadomości, odpowiedzi i wiadomości przekazywanych dalej. Dodatkowo, można wybrać opcję usunięcia wszystkich stopek dodanych ręcznie przez użytkownika w Outlooku.

W przypadku reguł typu client-side, zakładka Options pozwala wybrać stopkę domyślną dla nowych wiadomości, odpowiedzi i wiadomości przekazywanych dalej. Dodatkowo, można wybrać opcję usunięcia wszystkich stopek dodanych ręcznie przez użytkownika w Outlooku.

Podczas rejestracji tenanta możesz wybrać geolokalizację serwera, który będzie zarządzał dodawaniem podpisów.

Podczas rejestracji tenanta możesz wybrać geolokalizację serwera, który będzie zarządzał dodawaniem podpisów.

Program umożliwia wybranie jednego z trzech trybów działania – server-side, client-side oraz combo.

Program umożliwia wybranie jednego z trzech trybów działania – server-side, client-side oraz combo.

Dla każdego tenanta można włączyć podgląd stopek, dzięki któremu użytkownicy będą mogli zobaczyć serwerowe podpisy email podczas pisania wiadomości.

Dla każdego tenanta można włączyć podgląd stopek, dzięki któremu użytkownicy będą mogli zobaczyć serwerowe podpisy email podczas pisania wiadomości.

Kiedy funkcjonalność podglądu stopki jest włączona dany podpis email jest wyświetlany w czasie rzeczywistym podczas pisania wiadomości w Outlooku.

Kiedy funkcjonalność podglądu stopki jest włączona dany podpis email jest wyświetlany w czasie rzeczywistym podczas pisania wiadomości w Outlooku.

W trybie serwerowym, program dodaje podpisy email do wiadomości, gdy przechodzą one przez serwery Office 365 (Exchange Online) – zatem nie ma znaczenia, z jakiego urządzenia czy klienta pocztowego zostały one wysłane.

W trybie serwerowym, program dodaje podpisy email do wiadomości, gdy przechodzą one przez serwery Office 365 (Exchange Online) – zatem nie ma znaczenia, z jakiego urządzenia czy klienta pocztowego zostały one wysłane.

W trybie client-side, podpisy są dodawane do Outlooka dzięki dedykowanemu dodatkowi. Stopki mogą być dodawane automatycznie podczas pisania wiadomości, mogą być też wybierane i dodawanie ręcznie przez użytkowników.

W trybie client-side, podpisy są dodawane do Outlooka dzięki dedykowanemu dodatkowi. Stopki mogą być dodawane automatycznie podczas pisania wiadomości, mogą być też wybierane i dodawanie ręcznie przez użytkowników.

CodeTwo Email Signatures for Office 365 pozwala centralnie (z jednego miejsca) zarządzać brandingiem we wszystkich emailach w organizacji. Dzięki temu wiadomości użytkowników wyglądają profesjonalnie, niezależnie od programu pocztowego i urządzenia, z jakiego są wysyłane.

CodeTwo Email Signatures for Office 365 pozwala centralnie (z jednego miejsca) zarządzać brandingiem we wszystkich emailach w organizacji. Dzięki temu wiadomości użytkowników wyglądają profesjonalnie, niezależnie od programu pocztowego i urządzenia, z jakiego są wysyłane.

Okno wyboru użytkowników uprawnionych do zarządzania stopkami. Dzięki funkcji ustawiania uprawnień, dział marketingu może zająć się projektowaniem stopek i planowaniem kampanii, bez potrzeby pośrednictwa administratorów Office 365

Okno wyboru użytkowników uprawnionych do zarządzania stopkami. Dzięki funkcji ustawiania uprawnień, dział marketingu może zająć się projektowaniem stopek i planowaniem kampanii, bez potrzeby pośrednictwa administratorów Office 365

Dedykowana strona do sprawdzania stanu usług dostępna jest przez cały czas i umożliwia skonfigurowanie powiadomień wysyłanych, gdy tylko nastąpią zmiany dotyczące stanu usług.

Dedykowana strona do sprawdzania stanu usług dostępna jest przez cały czas i umożliwia skonfigurowanie powiadomień wysyłanych, gdy tylko nastąpią zmiany dotyczące stanu usług.