Jak wyłączyć narzędzie „Czytaj na głos” w programie Outlook i Word

Natknąłem się ostatnio na dość irytujący problem podczas pracy z programami pakietu Office 2019. Chodzi o narzędzie Czytaj na głos (Read Aloud), które uruchamia funkcję przetwarzania tekstu na mowę w dokumentach programu Word czy w mailach programu Outlook. Funkcja sama w sobie jest ciekawa i na pewno ma wiele zastosowań. W czym więc problem? Po pierwsze, ja z tej funkcji w ogóle nie korzystam. Po drugie, bardzo często zdarza się, że program nagle zaczyna czytać na głos zapisany przeze mnie tekst nawet wtedy, kiedy tego nie chcę. Dzieje się tak dlatego, ponieważ przypadkowo włączam tę funkcję za pomocą skrótu klawiaturowego Alt+Ctrl+Spacja lub prawy Alt+Spacja (np. wtedy, kiedy próbuję użyć skrótu Ctrl+C lub wstawić literę z polskimi znakami diakrytycznymi, np. ć lub ń).

Jak wyłączyć funkcję Czytaj na głos w programie Outlook i Word

Dlatego też w dalszej części artykułu opiszę rozwiązanie na to, jak wyłączyć funkcję Czytaj na głos w programie Outlook oraz jak usunąć skrót klawiszowy w programie Word, który tę funkcję uruchamia.

Czytaj dalej ‚Jak wyłączyć narzędzie „Czytaj na głos” w programie Outlook i Word’

CodeTwo na ITechDay w Warszawie

17 września 2019 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji ITechDay, którą w roli partnera strategicznego wspiera także CodeTwo. Będzie to świetna okazja nie tylko do tego, by dowiedzieć się więcej m.in. o najnowszych rozwiązaniach chmurowych, metodach zapewniania dostępności danych czy automatyzacji zadań, ale także, by się z nami spotkać i zobaczyć nasze produkty na żywo. Nasz CEO, Szymon Szczęśniak, wystąpi na ITechDay jako prelegent i pokaże, jak „od kuchni” wygląda zapewnienie najwyższych poziomów bezpieczeństwa danych w firmie IT o globalnym zasięgu.

CodeTwo na ITechDay w Warszawie
Czytaj dalej ‚CodeTwo na ITechDay w Warszawie’

CodeTwo Email Signatures for Office 365 – nowa strona do sprawdzania stanu usług

Każda usługa działająca w ramach CodeTwo Email Signatures for Office 365 jest monitorowana 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest to jeden z licznych środków jakie podjęliśmy, by podpisy naszych klientów były zawsze na miejscu, a każdy ewentualny problem był rozwiązywany tak szybko, jak to tylko możliwe.

Do tej pory, wszyscy użytkownicy programu mogli sprawdzić stan naszych usług po zalogowaniu w CodeTwo Admin Panel. Teraz udostępniliśmy nową dedykowaną stronę status page . Strona ta jest dostępna dla każdego i jest widoczna na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu.

CodeTwo Email Signatures for Office 365 - status page
Czytaj dalej ‚CodeTwo Email Signatures for Office 365 – nowa strona do sprawdzania stanu usług’

CodeTwo Email Signatures for Office 365 zdobywa odznakę „Preferred solution” w Microsoft AppSource

Miło nam poinformować, że CodeTwo Email Signatures for Office 365 – nasze flagowe rozwiązanie do zarządzania podpisami email w Office 365 – zostało uznane przez Microsoft za preferowane rozwiązanie („Preferred solution”) w AppSource.

CodeTwo Email Signatures for Office 365 uznany za preferowane rozwiązanie na Microsoft AppSource
Czytaj dalej ‚CodeTwo Email Signatures for Office 365 zdobywa odznakę „Preferred solution” w Microsoft AppSource’

Nowe wersje CodeTwo Backup: wersja 2.1

Właśnie wydaliśmy nowe, zaktualizowane wersje programów CodeTwo Backup for Office 365 i CodeTwo Backup for Exchange. Wersja 2.1 tych rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych dodaje nowe funkcjonalności. Najważniejsze z nich to:

  • Możliwość archiwizacji danych SharePoint i OneDrive for Business,
  • Możliwość tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych OneNote przechowywanych w Office 365.
Backup 2.1 - archiwizacja SharePointa i wsparcie OneNote
Czytaj dalej ‚Nowe wersje CodeTwo Backup: wersja 2.1’

CodeTwo z certyfikatem ISO/IEC 27001 oraz ISO/IEC 27018

Miło nam poinformować, że nasz kompleksowy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) został oficjalne certyfikowany na zgodność z normami ISO/IEC 27001 and ISO/IEC 27018. Certyfikat ten jest potwierdzeniem tego, że w CodeTwo traktujemy bezpieczeństwo danych z najwyższym priorytetem. Dzięki SZBI z certyfikatem ISO masz gwarancję, że wdrożyliśmy wszelkie zalecane środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych zarówno w chmurze, jak i na serwerach lokalnych.

Czytaj dalej ‚CodeTwo z certyfikatem ISO/IEC 27001 oraz ISO/IEC 27018’

Microsoft opublikował case study z CodeTwo Email Signatures for Office 365 w roli głównej

Miło nam poinformować, że Microsoft wyróżnił na swojej stronie Customer Stories historię firmy Dyer & Butler, w której przedstawia, jak nasze chmurowe rozwiązanie do podpisów email – CodeTwo Email Signatures for Office 365 – pomogło firmie Dyer & Butler zautomatyzować proces dodawania podpisów do wiadomości email oraz ujednolicić wizerunek marki w korespondencji elektronicznej.

Microsoft opublikował case study z CodeTwo Email Signatures for Office 365 w roli głównej
Czytaj dalej ‚Microsoft opublikował case study z CodeTwo Email Signatures for Office 365 w roli głównej’

CodeTwo Email Signatures for Office 365 wysoko oceniany i polecany na Spiceworks

Chcieliśmy podzielić się z Wami wiadomością, że CodeTwo Email Signatures for Office 365, nasze chmurowe rozwiązanie do zarządzania podpisami email, otrzymało już ponad 50 pozytywnych opinii na portalu Spiceworks – popularnym forum technicznym dla ekspertów IT z całego świata dzielących się swoją wiedzą z innymi „kolegami po fachu”. Tym samym nasze rozwiązanie jest najwyżej ocenianym i rekomendowanym rozwiązaniem do podpisów email na Spiceworks.

Ponad 50 pozytywnych opinii na Spiceworks dla CodeTwo Email Signatures for Office 365
Czytaj dalej ‚CodeTwo Email Signatures for Office 365 wysoko oceniany i polecany na Spiceworks’

CodeTwo życzy wesołej Wielkanocy!

Wszystkiego najlepszego z okazji świąt Wielkiej Nocy! Życzymy mile spędzonego czasu, niezależnie od tego jak zdecydowaliście spędzić ten długi weekend. Niech wasze plany i wielkanocne koszyki będą w 100% wolne od bugów, zupełnie jak ta pisanka:

Życzenia wielkanocne od CodeTwo

Jako że Poniedziałek Wielkanocny jest dniem wolnym od pracy, pragniemy wspomnieć że Dział Obsługi Klienta w dniu 22 kwietnia będzie niedostępny. Wracamy we wtorek, gotowi by służyć wsparciem technicznym i odpowiadać na wszelkie zapytania.

Oczywiście, niezależnie od świąt, dział monitoringu będzie kontrolował stan naszych usług, zapewniając ich pełną dostępność 24 godziny na dobę.