Podpisy email
CodeTwo Email Signatures 365
CodeTwo Exchange Rules Pro
CodeTwo Exchange Rules +dla Exchange 2019, dla Exchange 2016, dla Exchange 2013
Migracje
CodeTwo Office 365 Migration
CodeTwo Exchange Migration
Kopie zapasowe
CodeTwo Backup for Office 365
CodeTwo Backup for Exchange
Darmowe narzędzia
CodeTwo Active Directory Photos
CodeTwo User Photos for Office 365
dla Office 365, Exchange, Outlook, Windows
Przejdź do wyszukiwania produktu »
Zadawaj pytania sprzedażowe i uzyskaj wsparcie techniczne za pośrednictwem telefonu lub poczty email.
Przeszukuj artykuły, instrukcje użytkownika, FAQ i inne zasoby CodeTwo i znajdź rozwiązywania znanych problemów, sposoby ich diagnozowania, a także liczne porady i wskazówki.
O firmie
Poznaj zespół CodeTwo, dowiedz się, dlaczego warto wybrać nasze produkty i sprawdź, które firmy już nam zaufały.
Dowiedz się więcej o nagrodach, wyróżnieniach i akredytacjach, które otrzymaliśmy oraz o naszych relacjach partnerskich z innymi podmiotami. Zobacz, jak Microsoft, portale branżowe i klienci oceniają produkty CodeTwo.
Zaufanie i zgodność
Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług, Polityka Prywatności oraz inne przepisy regulujące działalność CodeTwo.
Dowiedz się, w jaki sposób przestrzegamy wymogów ISO, RODO, PCI oraz innych norm i regulacji.
Współpracuj z nami jako reseller, konsultant albo partner strategiczny.
Chciałbyś kupić nasze produkty od lokalnego Partnera? Żaden problem, skontaktujemy Cię z nim.
Zaloguj się do Reseller Panel, aby zarządzać licencjami swoich klientów, uzyskać dostęp do materiałów marketingowych i innych benefitów partnerskich.
Najświeższe informacje z pierwszej ręki: wydarzenia, nowe programy, aktualizacje, poradniki do Outlooka itp.
Office 365, Exchange, Windows Server i więcej. Bez lania wody – 100% sprawdzonych rozwiązań i porad.
Czas pracy biur, dni wolne od pracy, numery telefonów, adresy firmy oraz dane bankowe.
Wypełnij formularz kontaktowy – odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Zaloguj się do panelu administracyjnego (CodeTwo Admin Panel) lub do aplikacji do zarządzania podpisami.
Wyślij do nas wiadomość, korzystając z poniższego formularza. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak będzie to możliwe. Jeśli używasz płatnej wersji produktu, odezwiemy się nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego. W pilnych sprawach polecamy kontakt telefoniczny.
Poniższy formularz służy wyłącznie do otwierania nowych spraw. Jeżeli masz już otwartą sprawę, odpowiedz na wiadomość email, którą wysłaliśmy do Ciebie po otwarciu tej sprawy, lub skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer tej sprawy.
Nie udało się potwierdzić poprawności Twojego klucza.Upewnij się, że podałeś prawidłowy klucz, lub pozostaw to pole puste.
Twój Abonament na Wsparcie techniczne jest ważny do .
Twój Abonament na Wsparcie techniczne dla tego produktu wygasł w dniu . Oznacza to, że możesz nie być uprawniony do otrzymania wsparcia. Kliknij tutaj w celu nabycia Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.
Nie znaleziono Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.Oznacza to, że możesz nie być uprawniony do otrzymania wsparcia. Kliknij tutaj w celu nabycia Abonamentu na Wsparcie techniczne dla tego produktu.
Pozostaw to pole puste, jeśli nie możesz znaleźć klucza licencyjnego.
Przykro nam, ale nie udzielamy wsparcia technicznego dla tego produktu.
Invalid ZIP/Postal Code
* pola wymagane Podaj captcha. pl
Jeśli chcesz dołączyć pliki (np. screenshoty lub logi), będziesz mógł to zrobić zaraz po wysłaniu tego formularza, a my automatycznie utworzymy dla Ciebie sprawę.
Wyślij