Nr 1 wśród rozwiązań do podpisów email dla Microsoft 365
CodeTwo
Email Signatures 365
- Jedyne rozwiązanie certyfikowane przez Microsoft »
- Polecane przez specjalistów IT »
- Wyróżnione przez Microsoft »
(14-dniowa wersja testowa; nie wymaga karty kredytowej)
Jesteś już użytkownikiem? Zaloguj się

Filmy
Obejrzyj poniższe filmy i dowiedz się, do czego służy CodeTwo Email Signatures 365, jak działa i jak może pomóc zarządzać podpisami email.
Recenzje wideo
Screenshoty
Aby rozpocząć tworzenie nowych reguł (typu client-side i server-side) i zaprojektować szablony stopek, wystarczy zalogować się na stronie app.codetwo.com.
W kroku Name możesz wprowadzić nazwę oraz ogólne informacje dotyczące reguły dodającej podpisy email.
Wykorzystaj filtr Azure AD jeśli chcesz, aby stopka email była dodana jedynie do wiadomości wysyłanych przez użytkowników spełniających konkretne kryteria.
Możliwe jest także dodawanie podpisów serwerowych wyłącznie do wiadomości wysyłanych do konkretnych odbiorców.
Co więcej, podpisy email typu server-side mogą być dodawane do wszystkich wiadomości lub tylko do korespondencji wewnętrznej lub zewnętrznej.
Program umożliwia zastosowanie określonego słowa kluczowego lub frazy, na podstawie której dana reguła server-side zostanie zastosowana lub wstrzymana.
W kroku Scheduler można określić czas w jakim dana reguła ma być aktywna. Dostępne opcje umożliwiają precyzyjną konfigurację harmonogramu dodawania stopek.
W kroku Logic dla reguł typu server-side można określić zachowanie danej reguły w przypadku kiedy reguła została (bądź nie) zastosowana.
W przypadku reguł typu client-side, krok Logic pozwala ustawić daną stopkę jako domyślną dla nowych wiadomości, odpowiedzi i wiadomości przekazywanych dalej.
W kroku Design możesz otworzyć edytor szablonów podpisów i wybrać jeden z predefiniowanych szablonów lub utworzyć własny szablon.
W kroku Design możesz również ustawić w jaki sposób program ma dodawać stopki serwerowe do konwersacji email, np. różne podpisy mogą być dodawane do nowych wiadomości i do kolejnych wiadomości tego samego wątku.
W oknie Template library możesz wybrać jeden z wielu wstępnie przygotowanych szablonów podpisów email.
W okienku Quick customization możesz szybko zmodyfikować wygląd podpisu poprzez zaznaczenie lub odznaczenie wybranych pól szablonu.
Program posiada łatwy w użyciu edytor wizualny umożliwiający wybranie gotowych szablonów lub projektowanie własnych podpisów email w formacie HTML, a następnie ich konwersję na zwykły tekst.
Nasze usługi działają w 18 centrach danych hostowanych w różnych regionach. Podczas rejestracji tenanta w panelu administracyjnym CodeTwo możesz wybrać jeden z dostępnych regionów Azure.
W trybie serwerowym, program dodaje podpisy email do wiadomości, gdy przechodzą one przez serwery Office 365 (Exchange Online) – zatem nie ma znaczenia, z jakiego urządzenia czy klienta pocztowego zostały one wysłane.
Użytkownicy mogą wyświetlić podgląd serwerowych podpisów email (dodawanych w chmurze) w czasie rzeczywistym w programach Outlook, OWA oraz Outlook for Mac, korzystając z nowoczesnego dodatku typu Web Add-in, który można wdrożyć centralnie z poziomu centrum administracyjnego Microsoft 365.
W trybie client-side, podpisy są dodawane do Outlooka dzięki dedykowanemu dodatkowi. Stopki mogą być dodawane automatycznie podczas pisania wiadomości, mogą być też wybierane i dodawanie ręcznie przez użytkowników.
CodeTwo Email Signatures 365 pozwala centralnie (z jednego miejsca) zarządzać brandingiem we wszystkich emailach w organizacji. Dzięki temu wiadomości użytkowników wyglądają profesjonalnie, niezależnie od programu pocztowego i urządzenia, z jakiego są wysyłane.
Nasze rozwiązanie daje możliwość wyboru użytkowników bądź zespołów uprawnionych do zarządzania podpisami email w ramach organizacji Office 365. Dzięki temu projektowaniem podpisów i planowaniem kampanii może zająć się na przykład dział marketingu – bez potrzeby angażowania działu IT.
CodeTwo Email Signatures 365 zawiera również funkcję Autoresponder, która umożliwia tworzenie i zarządzanie odpowiedziami automatycznymi i wiadomościami typu Out of Office dla wszystkich użytkowników w organizacji.