CodeTwo Backup for Office 365

CodeTwo Backup for Office 365

Backup oraz odzyskiwanie skrzynek pocztowych Office 365

Cennik

Licencje na program nabywa się poprzez wykupienie rocznej subskrypcji. Koszt licencji jest uzależniony od liczby skrzynek i rozmiaru folderów publicznych* dla których będą tworzone kopie zapasowe. Wsparcie techniczne oraz wszystkie aktualizacje są wliczone w cenę subskrypcji programu. Więcej o Wsparciu technicznym.

Nowe licencje / odnawianie licencji (roczna subskrypcja)

Aby wyliczyć cenę subskrypcji, podaj liczbę skrzynek pocztowych i rozmiar danych folderów publicznych* na serwerze źródłowym, dla których tworzone będą kopie zapasowe:

Wybierz walutę:

Liczba skrzynek:

Cena za 1 skrzynkę:

n/a

Łącznie:

n/a

* Aby stworzyć kopie zapasowe folderów publicznych, potrzebna jest jedna licencja na każde 0.5 GB danych. Na przykład, żeby stworzyć kopię zapasową 1400 MB danych folderów publicznych, należy zakupić trzy licencje. Brany pod uwagę jest tylko rozmiar skrzynek na serwerze, nie ma znaczenia ile miejsca zajmują lokalne pliki kopii zapasowych. Licencje przypisane do folderów publicznych mogą zostać anulowane po 30 dniach od dnia ich przypisania.

Aby obliczyć koszt subkskrypcji, można skorzystać z formularza zamówienia (wystarczy ukończyć dwa pierwsze kroki), lub złożyć zapytanie ofertowe.

Dodatkowe licencje

Cena dodatkowych licencji jest obliczana bazując na tej samej podstawie co nowe licencje. Jednakże, przy dodawaniu nowych licencji, okres rozliczeniowy pozostaje ten sam. W tym wypadku, cena dodatkowych licencji jest zmniejszana w zależności od tego za jaki czas okres subskrypcji się skończy. Dzięki temu, nie płacisz za okres w którym dana skrzynka nie była używana.

Aby obliczyć koszt dodatkowych licencji, należy ukończyć dwa pierwsze kroki w formularzu zamówień, lub złożyć zapytanie ofertowe.

Więcej o Wsparciu technicznym

Wsparcie techniczne wlicza się w cenę subskrypcji programu i wiąże się z następującymi korzyściami:

  • Pełnym dostępem do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostępem przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancją, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnieniem, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Przydatne linki

Nasi Klienci: