CodeTwo Exchange Rules Pro

Zarządzaj centralnie podpisami email, notami prawnymi, banerami marketingowymi oraz kontroluj przepływ emaili    Centralne zarządzanie podpisami email,
banerami marketingowymi oraz przepływem poczty na serwerze Exchange
Używany przez dziesiątki tysięcy firm na całym świecie Używany przez dziesiątki tysięcy firm na całym świecie
Certyfikowany Posiada certyfikat Windows Server
MSExchange.org Gold Award Nagrodzony MSExchange.org Gold Award
Pobierz

nie wymaga karty kredytowej;
pełne wsparcie techniczne podczas okresu próbnego

Funkcjonalności

Poniżej znajdziesz listę funkcjonalności CodeTwo Exchange Rules PRO

Podpisy email i noty prawne

  • Automatyczne dodawanie stopek email jeszcze na serwerze. Tylko jeden (lub kilka szablonów) dla całej firmy.
  • Grafiki i zdjęcia in-line w podpisach email. Są one osadzone w wiadomościach, więc nie pojawiają się w postaci załączników.
  • Stopki zapisywane jako predefiniowany wzór. Każda nowo utworzona stopka może być zapisana jako wzór do wykorzystania przy tworzeniu kolejnych reguł. Dany wzór jest przechowywany w Template Library.
  • Exchange Transport Agent. Program działa w oparciu o Transport Agenta i wykorzystuje oficjalne API Exchange do rozszerzania jego funkcji.
  • Automatyczna zawartość maili i kontrola przepływu oparta na regułach. Używaj warunków i wyjątków do zbudowania własnych automatycznych reguł. 
  • Dodawanie stopek w dowolnym miejscu wiadomości. Dzięki CodeTwo Exchange Rules PRO dodawanie podpisów dokładnie tam gdzie chcesz np. tuż pod ostatnią odpowiedzią jest możliwe.
  • Pola Active Directory w podpisach. Wszystkie podpisy są spersonalizowane, chociaż zarządzasz nimi centralnie z jednego miejsca.
  • Wsparcie dla zaszyfrowanych i podpisanych cyfrowo wiadomości. Program pakuje zaszyfrowane i podpisane cyfrowo wiadomości jako załącznik do innego maila, do którego można dodawać podpisy.
  • Zdjęcia w podpisach automatycznie pobierane z Active Directory. Program może używać zdjęć z Active Directory podczas przetwarzania reguł. Żadna dodatkowa baza danych nie jest wymagana.
  • Wyświetlanie stopek w Elementach Wysłanych. Wszystkie podpisy i noty prawne są widoczne w folderach wiadomości wysłanych, nawet na urządzeniach mobilnych.
  • Wbudowany edytor szablonów stopek. Użyj graficznego edytora, aby stworzyć szablony stopek mailowych w formacie HTML, RTF i plain text.
  • Kody QR w podpisach. Dodaj kody QR do swoich stopek i pozwól mobilnym użytkownikom łatwo skanować dane kontaktowe lub linki. 

Kontrola załączników

  • Kontrola załączników. Kompresuj, zgrywaj lub usuwaj załączniki na podstawie ich nazwy lub rozmiaru.
  • Chroń pojemność Message Store. Automatycznie usuwaj lub kompresuj załączniki w mailach i zapisuj je w specjalnie przygotowanym miejscu w sieci.
  • Dodaj niestandardowe typy plików w filtrach. Użyj predefiniowanych kategorii plików w filtrach załączników, albo dodaj swoje własne rozszerzenia. Dostosuj typ filtra plików do własnych potrzeb.

Data Loss Protection (DLP) - Ochrona przed wyciekiem danych

  • Filtrowanie wiadomości i polityka DLP. Chroń dane swojej firmy przed wyciekiem. Wprowadź reguły ochrony przed utratą danych - blokuj, przekierowuj lub modyfikuj zawartości wiadomości przychodzących i wychodzących.
  • Automatycznie powiadamiaj przełożonych. Utwórz automatyczne reguły blokowania i przekierowywania treści wrażliwych na dowolny adres email, nawet na taki, który znajduje się poza listą kontaktów Active Directory.
  • Zmiana tematu przekazywanej wiadomości. Dodaj własne tagi, liczniki albo datę do tematu wiadomości.
  • Wbudowane słowniki wyrażeń. Użyj wbudowanych słowników do skonfigurowania ustawień polityki DLP. Możesz modyfikować je albo stworzyć swój własny słownik, który będzie spełniał wewnętrzne wymogi firmy.
  • Kategoryzowanie wiadomości w zależności od ważności słów kluczowych. Zdefiniuj wartości słów kluczowych i filtruj wiadomości w zależności od wartości słów zawartych w tytule lub w treści maila.
  • Dopasowanie słów kluczowych przy użyciu wyrażeń regularnych lub wyjątków. Zdefiniuj reguły wyszukiwań słów kluczowych oparte na wyrażeniach regularnych. Zdefiniuj wyjątki, aby stworzyć zaawansowane reguły filtrowania słów kluczowych.
  • Usuwanie lub maskowanie treści wrażliwych znalezionych w wiadomości. Za każdym razem, kiedy program natrafi na wrażliwe słowa kluczowe w treści wiadomości, może je usunąć lub zamaskować.
  • Blokowanie wiadomości oparte na różnych warunkach. Blokuj wiadomości filtorwane na podstawie innych kryteriów, np. adresu nadawcy lub odbiorcy, kierunku wiadomości, typu albo rozmiaru załącznika.

Zaawansowany autoresponder

  • Coś więcej niż tylko wiadomości Out of Office. Centralnie zarządzane i w pełni edytowalne autorespondery. Oryginalna wiadomość może być zawarta w treści wiadomości, istnieje możliwość konfiguracji pól DW i UDW oraz dodawania załączników.
  • Możliwość użycia pól dynamicznych Active Directory w szablonach automatycznych odpowiedzi. Spersonalizuj szablony autoresponderów za pomocą dynamicznych pól Active Directory. Automatycznie wypełnią się one danymi użytkownika. 

Przekazywanie i przekierowywanie wiadomości

  • Przekazywanie i przekierowywanie emaili. Przekazuj wewnętrzne i zewnętrzne wiadomości na podstawie reguł, nawet do zewnętrznych adresów.
  • Dodawaj odbiorców w polach DW i UDW. Daj znać menadżerom o ważnych wiadomościach ustawiając reguły dodające odbiorców w polach DW i UDW.

Zdalne zarządzanie

  • Zdalny dostęp do reguł i zarządzanie uprawnieniami. Program wyposażony jest w bezpieczną wersję desktopową do zdalnego zarządzania regułami. Nie ma potrzeby korzystać już z opcji zdalnego pulpitu.
  • Dostęp do edycji reguł dla pracowników innych działów. Przydziel role użytkownikom oraz nadaj prawa dostępu do poszczególnych reguł i pozwól innym zarządzać ustawieniami, np. dział marketingu może zająć się podpisami email i banerami promocyjnymi nie posiadając jednocześnie dostępu do innych funkcjonalności programu.

Modyfikacja treści wiadomości

  • Modyfikowanie/tagowanie tematów. Modyfikuj tematy wiadomości i szybko segreguj maile za pomocą automatycznych reguł. 
  • Oznaczaj tematy dynamiczną treścią. Wstaw indywidualne dane użytkownika do tematu wiadomości. Użyj liczników, identyfikatorów lub dat do tagowania wiadomości.

Inne opcje

  • Przepisywanie adresu odbiorcy. Z łatwością przepisuj adres nadawcy, np. pracownicy działu wsparcia technicznego mogą używać wspólnego adresu support@yourcompany.com.
  • Śledź zmiany w regułach. Jeśli w danej regule ktoś dokonał zmiany lub została stworzona zupełnie nowa reguła program wyświetli listę zmian z uwzględnieniem kto i kiedy daną zmianę wprowadził.
  • Przydziel kategorie do poszczególnych reguł. Program daje możliwość przypisywania poszczególnym regułom kolorów, dzięki czemu łatwiej i szybciej odszukasz reguły z danej kategorii np. kolorem zielonym będą oznaczone reguły stworzone dla działu Marketing.
  • Szybkie wyszukiwanie reguł. Użyj budowanej wyszukiwarki reguł, aby szybko odnaleźć konkretną regułę. Wyszukiwarka umożliwia również filtrowanie widoku po statusie reguły (aktywna, nieaktywna) lub po kategorii.
  • Modyfikowanie formatu wiadomości. Ustaw automatyczną regułę, która będzie zmieniała formaty wszystkich wychodzących lub tylko wybranych wiadomości na HTML lub plain text.
  • Usuwanie motywów i papeterii nadanej w Outlooku. Upewnij się, że wiadomości wysyłane przez użytkowników mają spójny i profesjonalny wygląd. Centralnie usuwaj motywy Outlooka nadane na maszynach klienckich.
  • Przetestuj reguły zanim je uruchomisz. Użyj wbudowanego testera reguł, aby sprawdzić wszystkie ustawienia zanim zaczną działać w Twoim środowisku.
  • Kompatybilność ze środowiskami hybrydowymi. Zarządzaj podpisami email, załącznikami oraz treścią i przepływem poczty w środowiskach hybrydowych Microsoft Exchange/Office 365 z włączoną opcją centralized mail transport.