CodeTwo Exchange Rules Pro

Centralne zarządzanie stopkami email, notami prawnymi,
banerami marketingowymi oraz pełna kontrola przepływu poczty
na serwerze Exchange 2016, 2013, 2010 i 2007.

Pobierz

nie wymaga karty kredytowej;
pełne wsparcie techniczne podczas okresu próbnego

Funkcjonalności

Poniżej znajdziesz listę funkcjonalności CodeTwo Exchange Rules PRO 2.0.

Podpisy email i noty prawne

  • Automatyczne dodawanie stopek email jeszcze na serwerze. Tylko jeden (lub kilka szablonów) dla całej firmy.
  • Grafiki i zdjęcia in-line w podpisach email. Są one osadzone w wiadomościach, więc nie pojawiają się w postaci załączników.
  • Stopki zapisywane jako predefiniowany wzór. Każda nowo utworzona stopka może być zapisana jako wzór do wykorzystania przy tworzeniu kolejnych reguł. Dany wzór jest przechowywany w Template Library.
  • Exchange Transport Agent. Program działa w oparciu o Transport Agenta i wykorzystuje oficjalne API Exchange do rozszerzania jego funkcji.
  • Automatyczna zawartość maili i kontrola przepływu oparta na regułach. Używaj warunków i wyjątków do zbudowania własnych automatycznych reguł. 
  • Dodawanie stopek w dowolnym miejscu wiadomości. Dzięki CodeTwo Exchange Rules PRO dodawanie podpisów dokładnie tam gdzie chcesz np. tuż pod ostatnią odpowiedzią jest możliwe.
  • Pola Active Directory w podpisach. Wszystkie podpisy są spersonalizowane, chociaż zarządzasz nimi centralnie z jednego miejsca.
  • Wsparcie dla zaszyfrowanych i podpisanych cyfrowo wiadomości. Program pakuje zaszyfrowane i podpisane cyfrowo wiadomości jako załącznik do innego maila, do którego można dodawać podpisy.
  • Zdjęcia w podpisach automatycznie pobierane z Active Directory. Program może używać zdjęć z Active Directory podczas przetwarzania reguł. Żadna dodatkowa baza danych nie jest wymagana.
  • Wyświetlanie stopek w Elementach Wysłanych. Wszystkie podpisy i noty prawne są widoczne w folderach wiadomości wysłanych, nawet na urządzeniach mobilnych.
  • Wbudowany edytor szablonów stopek. Użyj graficznego edytora, aby stworzyć szablony stopek mailowych w formacie HTML, RTF i plain text.
  • Kody QR w podpisach. Dodaj kody QR do swoich stopek i pozwól mobilnym użytkownikom łatwo skanować dane kontaktowe lub linki. 

Kontrola załączników

  • Kontrola załączników. Kompresuj, zgrywaj lub usuwaj załączniki na podstawie ich nazwy lub rozmiaru.
  • Chroń pojemność Message Store. Automatycznie usuwaj lub kompresuj załączniki w mailach i zapisuj je w specjalnie przygotowanym miejscu w sieci.
  • Dodaj niestandardowe typy plików w filtrach. Użyj predefiniowanych kategorii plików w filtrach załączników, albo dodaj swoje własne rozszerzenia. Dostosuj typ filtra plików do własnych potrzeb.

Data Loss Protection (DLP) - Ochrona przed wyciekiem danych

  • Filtrowanie wiadomości i polityka DLP. Chroń dane swojej firmy przed wyciekiem. Wprowadź reguły ochrony przed utratą danych - blokuj, przekierowuj lub modyfikuj zawartości wiadomości przychodzących i wychodzących.
  • Automatycznie powiadamiaj przełożonych. Utwórz automatyczne reguły blokowania i przekierowywania treści wrażliwych na dowolny adres email, nawet na taki, który znajduje się poza listą kontaktów Active Directory.
  • Zmiana tematu przekazywanej wiadomości. Dodaj własne tagi, liczniki albo datę do tematu wiadomości.
  • Wbudowane słowniki wyrażeń. Użyj wbudowanych słowników do skonfigurowania ustawień polityki DLP. Możesz modyfikować je albo stworzyć swój własny słownik, który będzie spełniał wewnętrzne wymogi firmy.
  • Kategoryzowanie wiadomości w zależności od ważności słów kluczowych. Zdefiniuj wartości słów kluczowych i filtruj wiadomości w zależności od wartości słów zawartych w tytule lub w treści maila.
  • Dopasowanie słów kluczowych przy użyciu wyrażeń regularnych lub wyjątków. Zdefiniuj reguły wyszukiwań słów kluczowych oparte na wyrażeniach regularnych. Zdefiniuj wyjątki, aby stworzyć zaawansowane reguły filtrowania słów kluczowych.
  • Usuwanie lub maskowanie treści wrażliwych znalezionych w wiadomości. Za każdym razem, kiedy program natrafi na wrażliwe słowa kluczowe w treści wiadomości, może je usunąć lub zamaskować.
  • Blokowanie wiadomości oparte na różnych warunkach. Blokuj wiadomości filtorwane na podstawie innych kryteriów, np. adresu nadawcy lub odbiorcy, kierunku wiadomości, typu albo rozmiaru załącznika.

Zaawansowany autoresponder

  • Coś więcej niż tylko wiadomości Out of Office. Centralnie zarządzane i w pełni edytowalne autorespondery. Oryginalna wiadomość może być zawarta w treści wiadomości, istnieje możliwość konfiguracji pól DW i UDW oraz dodawania załączników.
  • Możliwość użycia pól dynamicznych Active Directory w szablonach automatycznych odpowiedzi. Spersonalizuj szablony autoresponderów za pomocą dynamicznych pól Active Directory. Automatycznie wypełnią się one danymi użytkownika. 

Przekazywanie i przekierowywanie wiadomości

  • Przekazywanie i przekierowywanie emaili. Przekazuj wewnętrzne i zewnętrzne wiadomości na podstawie reguł, nawet do zewnętrznych adresów.
  • Dodawaj odbiorców w polach DW i UDW. Daj znać menadżerom o ważnych wiadomościach ustawiając reguły dodające odbiorców w polach DW i UDW.

Zdalne zarządzanie

  • Zdalny dostęp do reguł i zarządzanie uprawnieniami. Program wyposażony jest w bezpieczną wersję desktopową do zdalnego zarządzania regułami. Nie ma potrzeby korzystać już z opcji zdalnego pulpitu.
  • Dostęp do edycji reguł dla pracowników innych działów. Przydziel role użytkownikom oraz nadaj prawa dostępu do poszczególnych reguł i pozwól innym zarządzać ustawieniami, np. dział marketingu może zająć się podpisami email i banerami promocyjnymi nie posiadając jednocześnie dostępu do innych funkcjonalności programu.

Modyfikacja treści wiadomości

  • Modyfikowanie/tagowanie tematów. Modyfikuj tematy wiadomości i szybko segreguj maile za pomocą automatycznych reguł. 
  • Oznaczaj tematy dynamiczną treścią. Wstaw indywidualne dane użytkownika do tematu wiadomości. Użyj liczników, identyfikatorów lub dat do tagowania wiadomości.

Inne opcje

  • Przepisywanie adresu odbiorcy. Z łatwością przepisuj adres nadawcy, np. pracownicy działu wsparcia technicznego mogą używać wspólnego adresu support@yourcompany.com.
  • Śledź zmiany w regułach. Jeśli w danej regule ktoś dokonał zmiany lub została stworzona zupełnie nowa reguła program wyświetli listę zmian z uwzględnieniem kto i kiedy daną zmianę wprowadził.
  • Przydziel kategorie do poszczególnych reguł. Program daje możliwość przypisywania poszczególnym regułom kolorów, dzięki czemu łatwiej i szybciej odszukasz reguły z danej kategorii np. kolorem zielonym będą oznaczone reguły stworzone dla działu Marketing.
  • Szybkie wyszukiwanie reguł. Użyj budowanej wyszukiwarki reguł, aby szybko odnaleźć konkretną regułę. Wyszukiwarka umożliwia również filtrowanie widoku po statusie reguły (aktywna, nieaktywna) lub po kategorii.
  • Modyfikowanie formatu wiadomości. Ustaw automatyczną regułę, która będzie zmieniała formaty wszystkich wychodzących lub tylko wybranych wiadomości na HTML lub plain text.
  • Usuwanie motywów i papeterii nadanej w Outlooku. Upewnij się, że wiadomości wysyłane przez użytkowników mają spójny i profesjonalny wygląd. Centralnie usuwaj motywy Outlooka nadane na maszynach klienckich.
  • Przetestuj reguły zanim je uruchomisz. Użyj wbudowanego testera reguł, aby sprawdzić wszystkie ustawienia zanim zaczną działać w Twoim środowisku.
  • Kompatybilność ze środowiskami hybrydowymi. Zarządzaj podpisami email, załącznikami oraz treścią i przepływem poczty w środowiskach hybrydowych Microsoft Exchange/Office 365 z włączoną opcją centralized mail transport.
Nasi Klienci: