CodeTwo Exchange Rules 2003

CodeTwo Exchange Rules 2003

Stopki, podpisy i branding dla Exchange Server 2000/2003

Ceny

Licencja na program jest bezterminowa, nie trzeba jej odnawiać. Abonament na Wsparcie techniczne wygasa po upływie roku. Więcej o Wsparciu technicznym.

Zakup nowej licencji

Poniższa tabela przedstawia ceny programu CodeTwo Exchange Rules 2003, w zależności od liczby użytkowników korzystających ze stopek Należy zakupić paczkę odpowiadającą liczbie skrzynek pocztowych w organizacji Exchange.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 367 PLN 130 PLN
25 611 PLN 130 PLN
50 907 PLN 182 PLN
75 1 092 PLN 219 PLN
100 1 314 PLN 256 PLN
125 1 573 PLN 315 PLN
150 1 795 PLN 352 PLN
250 2 202 PLN 441 PLN
350 2 775 PLN 552 PLN
500 3 090 PLN 611 PLN
625 3 571 PLN 700 PLN
750 4 052 PLN 811 PLN
875 4 274 PLN 848 PLN
1000 4 422 PLN 885 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Zakup licencji dla dodatkowych użytkowników

Istnieje możliwość zwiększenia liczby licencji, jeżeli zakupiona paczka nie wystarcza do obsługi poczty wszystkich użytkowników. Tabela poniżej przedstawia ceny dodatkowych licencji programu Exchange Rules 2003, w zależności od liczby użytkowników korzystających ze stopek.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 293 PLN zobacz tekst
poniżej*
25 489 PLN
50 726 PLN
75 874 PLN
100 1 051 PLN
125 1 258 PLN
150 1 436 PLN
250 1 762 PLN
350 2 220 PLN
500 2 472 PLN
625 2 857 PLN
750 3 242 PLN
875 3 419 PLN
1000 3 538 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Użytkownicy, którzy zakupili paczki 10 lub 25 licencji mogą nabyć dodatkowe licencje po cenach obowiązujących dla nowych licencji.

Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i dokupujesz dodatkowe licencje, to poprosimy cię o dopłacenie różnicy w cenie. Cena Abonamentu uzależniona jest od liczby użytkowników, dla których wykupiona jest licencja na program. Zazwyczaj należy więc dopłacić różnicę w cenie Wsparcia technicznego pomiędzy obecnie posiadaną i nową liczbą licencji pomniejszoną o wykorzystany już okres Abonamentu.

Aktualizacja ze starszej wersji

Koszt aktualizacji licencji dla serwera Exchange zainstalowanego na Small Business Server, to 171 zł niezależnie od liczby użytkowników. Dla pozostałych konfiguracji, ceny uzależnione są od liczby użytkowników, którzy będą korzystać z programu.

Tabela poniżej przedstawia ceny aktualizacji dla jednego serwera Exchange, w zależności od liczby użytkowników. Należy zakupić paczkę odpowiadającą liczbie skrzynek pocztowych w organizacji Exchange. Jeżeli chcesz kupić licencje więcej niż 1000 użytkowników, skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży lub wyślij zapytanie cenowe. Jeżeli w organizacji Exchange znajduje się kilka serwerów pocztowych, zapoznaj się z warunkami licencjonowania w środowisku wieloserwerowym na stronie licencjonowania.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 182 PLN zobacz tekst
poniżej*
25 304 PLN
50 452 PLN
75 544 PLN
100 655 PLN
125 785 PLN
150 896 PLN
250 1 099 PLN
350 1 388 PLN
500 1 543 PLN
625 1 784 PLN
750 2 024 PLN
875 2 135 PLN
1000 2 209 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

* Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację do nowszej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja czy migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.

Więcej o Wsparciu technicznym

Dzięki wykupieniu Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancję, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules 2003 3 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne pozwala na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub zapewnia zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład, jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange 2003 3, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Przydatne łącza

Nasi Klienci: