Wesołych Świąt i spokojnego Nowego Roku 2026 życzy CodeTwo

Wesołych Świąt od CodeTwo

W okresie świąteczno-noworocznym z zespołem Customer Success można skontaktować się mailowo i telefonicznie. Telefony będziemy odbierać zgodnie z poniższym grafikiem:

  • 24 grudnia: 0:00–21:00
  • 25–26 grudnia: 7:00–21:00
  • 27–28 grudnia: 7:00–23:00
  • 29–30 grudnia: całodobowo
  • 31 grudnia: 7:00–23:00
  • 1 stycznia: 7:00–23:59

Od 2 stycznia wracamy do standardowych godzin pracy.

Zespół Monitoringu będzie działał całodobowo, nie spuszczając oka z naszych usług.

Na koniec chcielibyśmy życzyć Wam wszystkim wspaniałych świąt Bożego Narodzenia i spokojnego Nowego Roku. Niech przez te kilka świątecznych dni Wasza skrzynka odbiorcza będzie cudownie pusta, powiadomienia magicznie wyłączone, a wiadomość o urlopie traktowana całkiem serio – przynajmniej ten jeden raz!

Wszystkiego dobrego!


Polecane artykuły

Optymalizujemy kod HTML w podpisach email

Optymalizujemy kod HTML w podpisach email

Edytor CodeTwo generuje bardziej przejrzysty i niezawodny kod, dzięki czemu Twoje podpisy wyglądają świetnie w każdej aplikacji.
CodeTwo: lider na G2.com i SourceForge na wiosnę 2025

CodeTwo: lider na G2.com i SourceForge na wiosnę 2025

Zobaczcie, jak w ramach wiosennych porządków pozamiataliśmy konkurencję.
Podpisy typu Outlook dynamicznie dopasowane do nadawców i odbiorców

Podpisy typu Outlook dynamicznie dopasowane do nadawców i odbiorców

Stopki CodeTwo typu Outlook dopasowują się teraz dynamicznie do nadawcy i odbiorców wiadomości email (pola „Od” i „Do”).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.