W korespondencji biznesowej stopka mailowa to coś więcej niż tylko podpis – to cyfrowa wizytówka całej organizacji. W tym artykule pokażemy Ci, jak w prosty sposób zaprojektować podpis email, żeby wzmocnić pozytywny wizerunek firmy oraz przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Do tego celu wykorzystamy nasz darmowy generator stopek email – najlepsze tego typu narzędzie, jakie znajdziesz w sieci.
Pełną wersję tego artykułu znajdziesz na CodeTwo Blog (j. ang.)
Wygeneruj podpis email w 5 krokach
Otwórz generator w swojej przeglądarce i wykonaj poniższe kroki, żeby zaprojektować własny podpis email. Kroki 1-3 możesz wykonać w dowolnej kolejności. W każdej chwili możesz też cofnąć się do już wykonanego kroku, żeby wprowadzić poprawki lub zmiany.
Krok 1: Wybierz platformę email
Wybierz platformę lub aplikację email, z której korzystasz. Generator podpowiada 8 najpopularniejszych rozwiązań, ale wspiera również inne narzędzia do obsługi korespondencji. Jeśli nie widzisz tu swojej platformy, zostaw zaznaczoną domyślną opcję – Outlook.
Krok 2: Wybierz szablon podpisu email
Szukasz inspiracji dla swojego podpisu email? Wybierz jeden z przygotowanych przez nas szablonów dostępnych w generatorze. Jeśli uznasz, że któryś z elementów szablonu jest zbędny, możesz usunąć taki element w kolejnym kroku.
Krok 3: Spersonalizuj swój podpis email
W tym kroku możesz spersonalizować swoją stopkę email, uzupełniając informacje o sobie i swojej firmie, dodając zdjęcia, dostosowując kolorystykę czy umieszczając linki do mediów społecznościowych.
Krok 4: Przenieś podpis do aplikacji email
Po przygotowaniu stopki w generatorze musisz jeszcze przenieść ją do swojej aplikacji email. Kliknij przycisk Apply your signature, żeby wyświetlić odpowiednie instrukcje dostosowane do platformy wybranej w punkcie 1. Jeśli nie znalazłeś/aś tam swojej aplikacji, skopiuj podpis wygenerowany dla platformy Outlook – Twój program prawdopodobnie obsłuży go bez problemu.
Krok 5 (opcjonalnie): Dostosuj swój podpis email w aplikacji
Po przeniesieniu podpisu możesz dodatkowo dostosować go w swojej aplikacji, na przykład dodając inne ikony mediów społecznościowych, umieszczając linki pozwalające na tworzenie spotkania itp.
Wspierane aplikacje
Nasz darmowy generator podpisów email wspiera wszystkie popularne aplikacje do obsługi poczty email, między innymi:
- Outlook (klasyczny i nowy interfejs oraz wersja webowa)
- Gmail
- Apple Mail
- Thunderbird
Stopki stworzone za pomocą generatora będą działać również w aplikacjach mobilnych, o ile pozwalają one na dodawanie podpisów email w formacie HTML.
Zarządzanie podpisami email
Nasz generator stopek email pomoże Ci stworzyć profesjonalny podpis dla jednej czy nawet kilku osób, ale jeśli Twoja firma potrzebuje rozwiązania, które obsłuży i wdroży jednolite podpisy dla całej organizacji, będziesz potrzebować profesjonalnego narzędzia do zarządzania podpisami email, takiego jak CodeTwo Email Signatures 365.
CodeTwo Email Signatures 365 to jedyne na świecie rozwiązanie do podpisów email w pełni certyfikowane (poddane analizie i testom penetracyjnym) przez Microsoft. Jest to serwis chmurowy oparty na Azure, który wspiera wszystkie urządzenia i aplikacje poczty email. Produkt został opracowany wspólnie z Microsoft, jest laureatem nagród m.in. Microsoft i posiada najwyższe oceny satysfakcji użytkowników. Certyfikacja ISO 27001 i 27018 oraz autorski 4-warstwowy system zabezpieczeń sprawiają, że jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie do podpisów email na rynku. Obejrzyj krótki film produktowy
CodeTwo oferuje rozwiązania do centralnego zarządzania podpisami email, tworzenia kopii zapasowych i migracji danych dla organizacji korzystających z Microsoft 365 i Exchange Server. Z naszych programów, rozwijanych od 2007 roku, korzysta obecnie ponad 130 tys. firm na całym świecie, w tym Facebook, Samsung i Volkswagen.
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.