Wsparcie Klienta
Wykup wsparcie techniczne dla Exchange Rules Pro
Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Abonament wygasa po upływie jednego roku. Wykupienie Abonamentu na wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:
Co zyskuję dzięki posiadaniu ważnego Abonamentu na wsparcie techniczne?
- Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji danego produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo (pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na wsparcie techniczne i utrzymania jego ciągłości).
- Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
- Możliwość kontaktu z naszymi technikami 24 godziny na dobę w dni robocze przez email, telefon albo telekonferencję internetową. Nasi specjaliści odpowiedzą na każde pytanie dotyczące produktów CodeTwo i pomogą rozwiązać wszelkie ewentualne problemy techniczne.
- Gwarancję kontaktu zwrotnego w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
- Gwarancję obsługi przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).
Sprawdź ważność Abonamentu na wsparcie techniczne
Wprowadź poniżej swój klucz licencji, aby sprawdzić ważność Abonamentu na wsparcie techniczne. Jeżeli posiadasz kilka kluczy dla tego samego produktu, użyj jednego z nich.
Na czym polega i co daje utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne?
Utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy wykupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.
Na przykład, jeśli program Exchange Rules Pro został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania ciągłości Abonamentu przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed wygaśnięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne.
Utrzymując ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość darmowej aktualizacji danego programu do nowszej wersji (o ile taka zostanie opublikowana) lub uzyskania zniżki w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.
Na przykład:
- Jeśli masz licencję na Exchange Rules Pro 2, możesz za darmo pobrać Exchange Rules Pro 3, gdy nowa wersja programu zostanie wydana
- Jeśli posiadasz licencję na Exchange Rules Pro, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures 365).
Ponadto, jeśli utrzymujesz ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Promocyjna cena Abonamentu.
Jeśli chcesz kupić Abonament na wsparcie techniczne osobno albo odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabeli poniżej, w rubryce Standardowa cena Abonamentu. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne.
Cena Abonamentu w przypadku aktualizacji lub migracji produktu, albo zakupu dodatkowych licencji
Liczba licencji
(adresów email)Promocyjna cena Abonamentu Standardowa cena Abonamentu 50 517 PLN 644 PLN 75 743 PLN 926 PLN 100 926 PLN 1 156 PLN 125 1 109 PLN 1 391 PLN 150 1 297 PLN 1 622 PLN 200 1 481 PLN 1 847 PLN 250 1 673 PLN 2 087 PLN 300 1 861 PLN 2 327 PLN 350 2 040 PLN 2 552 PLN 400 2 228 PLN 2 787 PLN 500 2 411 PLN 3 017 PLN 625 2 876 PLN 3 596 PLN 750 3 013 PLN 3 765 PLN 875 3 196 PLN 3 990 PLN 1000 3 370 PLN 4 211 PLN Powyżej 1000 Skontaktuj się z nami Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację do nowszej wersji programu lub migrujesz do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy Cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja czy migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, dlatego cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.
Przykład 1 (dla klientów migrujących do CodeTwo Exchange Rules Pro):
Załóżmy, że posiadasz 100 licencji programu CodeTwo Exchange Rules 2019, dla którego został zakupiony Abonament na wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za 874 PLN. Obecnie migrujesz program do wersji CodeTwo Exchange Rules Pro, dla którego Wsparcie techniczne dla 100 adresów email kosztuje 1156 PLN. Różnica w cenie wynosi 282 PLN. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 70,50 PLN.
Jeśli dokupujesz dodatkowe licencje, cena Abonamentu na wsparcie techniczne jest uzależniona od liczby dodatkowych adresów email. Koszt jest liczony zgodnie z tabelą i jest pomniejszony o wykorzystany już okres Abonamentu. Poniżej pokazane są przykłady jak liczony jest koszt Abonamentu na wsparcie techniczne dla dodatkowych adresów email:
Przykład 2 (dla klientów, którzy utrzymują ciągłość Abonamentu na wsparcie techniczne)
Posiadasz 150 licencji programu CodeTwo Exchange Rules Pro, dla którego został zakupiony Abonament na wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za 1297 PLN. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 adresów email. Cena za wsparcie techniczne dla 100 adresów email wynosi 926 PLN. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 231,50 PLN.
Przykład 3 (dla klientów, którzy nie utrzymali ciągłości Abonamentu na wsparcie techniczne)
Posiadasz 150 licencji programu CodeTwo Exchange Rules Pro, z Abonamentem na wsparcie techniczne wykupionym osobno 9 miesięcy temu za 1622 PLN. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 adresów email. Cena za wsparcie techniczne dla 100 adresów email wynosi 1156 PLN. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 289 PLN.