Wsparcie Klienta

Cennik wsparcia technicznego dla CodeTwo Exchange Rules 2016

Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na Wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Wykup wsparcie techniczne

Otrzymaj ofertę cenową na wykupienie abonamentu wsparcia technicznego.

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules 2016 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymując Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość darmowej aktualizacji danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub na zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli masz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2016, możesz za darmo pobrać CodeTwo Exchange Rules 2016 2, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2016, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Ponadto, jeśli utrzymujesz Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na Wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu.

Jeśli chcesz kupić Abonament na Wsparcie techniczne osobno, lub odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na Wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabelce poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Liczba skrzynekCena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniuCena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie
10 130 PLN 163 PLN
25 130 PLN 163 PLN
50 204 PLN 256 PLN
75 293 PLN 367 PLN
100 367 PLN 459 PLN
125 441 PLN 552 PLN
150 515 PLN 644 PLN
200 589 PLN 737 PLN
250 663 PLN 829 PLN
300 737 PLN 922 PLN
350 811 PLN 1 014 PLN
400 885 PLN 1 107 PLN
500 959 PLN 1 199 PLN
625 1 144 PLN 1 429 PLN
750 1 255 PLN 1 569 PLN
875 1 329 PLN 1 662 PLN
1000 1 403 PLN 1 754 PLN
Powyżej 1000Skontaktuj się z nami

Wykup Wsparcie techniczne

Otrzymaj ofertę cenową na wykupienie abonamentu Wsparcia technicznego.

Przeczytaj Regulamin Wsparcia Technicznego

Wszystkie ceny podane są w netto bez 23% podatku VAT.

Cennik wsparcia technicznego przy aktualizacji, migracji, lub zakupie dodatkowych licencji

Jeśli posiadasz ważny Abonament Wsparcia technicznego, a planujesz aktualizację lub migrację do innego programu z droższym Wsparciem technicznym, to poprosimy Cię jedynie o pokrycie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacje lub migracje nie przedłużają Abonamentu Wsparcia technicznego, cena będzie pomniejszona według użytego okresu Wsparcia technicznego.

Przykład:

Zakładamy, że posiadasz CodeTwo Exchange Rules 2003 z licencją na 100 użytkowników i Wsparciem technicznym, które zostało wykupione 9 miesięcy temu za $69. Obecnie chcesz się przenieść do CodeTwo Exchange Rules 2013, przy którym Wsparcie techniczne dla 100 użytkowników wynosi $99 rocznie. Różnica w cenie wynosi $30. Jednak 75% czasu Abonamentu zostało już wykorzystane, czyli musisz opłacić jedynie 25% tej ceny, dokładnie $7.5.

Zamawianie dodatkowych licencji wygląda tak samo. Cena Wsparcia technicznego zależy od liczby użytkowników przy wykupionej licencji. Jednak zwykle opłacasz jedynie różnicę pomiędzy obecną i poprzednią liczbą licencji, pomniejszoną o czas minionego okresu Abonamentu Wsparcia technicznego.

Przykład:

Posiadasz CodeTwo Exchange Rules 2013 z licencją na 150 użytkowników razem z abonamentem wsparcia technicznego wykupionego od 9 miesięcy za $139. Dodatkowo chcesz dokupić wsparcie techniczne dla kolejnych 100 użytkowników. Cena za wsparcie techniczne dla 250 użytkowników wynosi $179. Z kolei różnica w cenie wynosi $40. Zostało wykorzystane 75% czasu abonamentu, a więc 25% ceny do opłacenia, co wynosi $10.

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 76 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.