Stopki email w Microsoft 365
Zarządzanie stopkami email w Microsoft 365 (Office 365)/Exchange Online
Wbudowana funkcjonalność podpisów email
Dostępne w Microsoft 365 (Exchange Online) funkcje zapewniają administratorom bardzo ograniczone możliwości zarządzania podpisami email. Najpoważniejsze ograniczenia to:
- podpisy moga być dołączane tylko na samym dole prowadzonej konwersacji, co w przypadku odpowiedzi/przekazywania dalej prowadzi do rosnącego stosu podpisów na koniec konwersacji.
- pozostawienie pustego miejsca w podpisie email w przypadku brakujących danych kontaktowych w Active Directory.
- obrazki nie mogą zostać osadzone w podpisach email (odbiorcy dostają je jako załączniki).
- podpisami email mogą zarządzać tylko osoby posiadające uprawnienia administratora.
- użytkownicy nie widzą podpisu podczas pisania wiadomości.
- użytkownicy nie mają możliwości dodania odpowiedniego podpisu do danej wiadomości.
Jak ustawić podpisy email w Microsoft 365?
Aby dowiedzieć się więcej o tym jak ustawić podpisy email z wykorzystaniem funkcji dostępnych w Microsoft 365 przejdź do tego poradnika w języku angielskim.
Potrzebujesz więcej zaawansowanych możliwości zarządzania podpisami email?
Powyższych ograniczeń można uniknąć korzystając z rozwiązania takiego jak CodeTwo Email Signatures 365, zapewniającego większą kontrolę i elastyczność w zarządzaniu podpisami email w Microsoft 365.
Krótkie porównanie możliwości wbudowanych w Microsoft 365 i CodeTwo Email Signatures 365






























Jak działa CodeTwo Email Signatures 365?
- Działając w domyślnym trybie serwerowym (server-side), program ustawia łączniki (send, receive connectors), które kierują wiadomości email wysyłane z tenanta Office 365 do CodeTwo Email Azure Service, który znajduje się w Microsoft Azure.
- Następnie wiadomość wysłana z dowolnego klienta trafia do usługi CodeTwo Email Azure Service, która dodaje odpowiedni podpis (w zależności od ustawionych reguł). Po przetworzeniu wiadomości jest ona odsyłana z powrotem do tenanta Office 365 (żadna wiadomość nie opuszcza centrum danych Microsoft), a następnie zostaje doręczona wskazanemu odbiorcy.
- Wszyscy odbiorcy dostają wiadomości opatrzone profesjonalnym podpisem email.
Kiedy program działa w trybie klienckim (client-side) użytkownik dodaje podpis email podczas pisania wiadomości, bezpośrednio w aplikacji Outlook. Odpowiedni dodatek zainstalowany w kliencie pocztowym zapewnia synchronizację z naszą usługą, dzięki czemu podpisy email są zawsze aktualne. Użytkownik może samodzielnie przeglądać podpisy opracowane dla niego przez administratora lub uprawnionych użytkowników w aplikacji Manage Signatures App.
Tryb łączony (combo-mode) zapewnia połączenie korzyści płynących z użytkowania programu w trybie serwerowym (server-side) i klienckim (client-side).
Dowiedz się więcej na temat działania CodeTwo Email Signatures 365