Jak śledzić reguły i wiadomości w programie CodeTwo Exchange Rules Pro

Po więcej szczegółów i instrukcje opatrzone obrazkami, zapraszam na nasz angielski blog. Administratorów MS Exchange Server, którzy chcą przetestować CodeTwo Exchange Rules Pro, kieruję do strony poboru darmowej wersji. Tych z Was natomiast, którzy już korzystają z aplikacji, zachęcam do podzielenia się opinią lub śmiałych pytań w razie wątpliwości co do jego funkcji.

Zobacz prezentację programu CodeTwo Exchange Rules Pro w filmach po angielsku
Exchange Rules Pro vs MS Exchange
Inne programy CodeTwo


Polecane artykuły

Exchange Server 2013 SP1 – problemy i rozwiązanie

W dniu dzisiejszym firma Microsoft potwierdziła, że aktualizacja Service Pack 1 (SP1) dla Exchange Server 2013 uniemożliwia poprawne działanie agentów transportowych firm trzecich. Problem występuje, ponieważ pliki konfiguracji polityk globalnej pamięci podręcznej podzespołów GAC (global assembly cache) zawierają błędny kod XML. Dotknięte nim programy CodeTwo to CodeTwo Exchange Rules 2013 i CodeTwo Exchange Rules PRO działające w środowisku Exchange 2013. Aby rozwiązać problem należy wykonać kroki opisane w tym artykule Microsoft lub w tym artykule w naszej bazie wiedzy. Oba rozwiązania wymagają ręcznego przeinstalowania agenta transportowego CodeTwo Exchange Rules, w czym pomoże ten artykuł. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt – jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku.

Inteligentne stopki w CodeTwo Exchange Rules

Dzięki zaawansowanym opcjom programu CodeTwo Exchange Rules można stworzyć "inteligentną" stopkę, która zmieni swoją formę w zależności od okoliczności. Na przykład w pierwszym wysyłanym przez nas mailu nasza stopka może być bardzo rozbudowana i zawierać tyle informacji ile tylko chcemy, natomiast w dalszej korespondencji sygnatura może się automatycznie zmniejszyć i składać się jedynie z najistotniejszych informacji dotyczących nas samych, czyli nadawców.
Jak wykorzystać podpisy email w targetowanych kampaniach marketingowych?

Jak wykorzystać podpisy email w targetowanych kampaniach marketingowych?

Targetowane kampanie mailingowe pozwalają dostosować treść wiadomości email do adresatów. Chociaż pojęcie „targetowania” dość jednoznacznie kojarzy się z newsletterami, chcielibyśmy zaprezentować Wam prostszy i lepszy sposób na zorganizowanie kampanii marketingowej – podpisy email dostosowane do odbiorcy. Na czym polega przewaga tego rozwiązania? Ma ono kilka zalet, o których mowa w dalszej części artykułu, a skorzystacie z nich posługując się .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.