Kampanie reklamowe w CodeTwo Exchange Rules

CodeTwo Exchange Rules może stać się dla Twojej firmy świetnym narzędziem do prowadzenia kampanii marketingowych. Korzystając z CodeTwo Exchange Rules możesz dodawać do poczty firmowej informacje marketingowe na temat produktów, najnowszej oferty, promocji lub zachęcające do zapisania się na newsletter, itp.

Jedną z podstawowych funkcjonalności CodeTwo Exchange Rules jest dodawanie do stopek obrazków. Można to zrobić bardzo szybko korzystając z wbudowanego edytora. Ten sam mechanizm może zostać wykorzystany przy dodawaniu banerów reklamowych. Element marketingowy może tworzyć integralną część stopki wraz z podpisem ?

 

20-discount_v2

? lub może być dodawany osobno za pomocą dodatkowej reguły, która będzie służyła tylko dodawaniu banera. Dodawanie reklamy będzie w pełni zautomatyzowane. Nie musisz polegać na dobrej pamięci pracowników działu sprzedaży – stopka reklamowa zostanie dodana centralnie na serwerze Exchange.

Newsletter

Czy klienci Twojej firmy zapisują się na newsletter poprzez stronę internetową? Niektórzy mogą tam nawet nie trafić. Spróbuj zaprosić ich do newslettera umieszczając w wiadomościach wysyłanych przez Twoich pracowników odpowiedni baner. Pozwoli im to zapisać się na newsletter bez konieczności szukania formularza rejestracji na stronie.

 

Oferty specjalne i rabaty

Twoi klienci mogą jeszcze nie wiedzieć, że każdy trzeci przedmiot z Twojego internetowego sklepu można zakupić z 50% rabatem albo skorzystać z darmowej przesyłki. Daj im szansę dowiedzieć się o tym z Twoich maili. Możesz użyć banera reklamowego do wysyłania bonów rabatowych. CodeTwo Exchange Rules gwarantuje, że informacja o promocji zostanie dodana automatycznie do każdego maila wysyłanego do klienta.

 

Czy słyszałeś o marketingu szeptanym? Możesz sprawić, że Twoja oferta specjalna będzie jeszcze bardziej wyjątkowa. Nie musisz publikować jej otwarcie dla wszystkich odwiedzających twoją stronę. W zamian, spróbuj ‚przemycić’ informację w mailach wysyłanych tylko do wybranych klientów, z którymi utrzymujesz kontakt. Już niedługo o ofercie będą wiedzieć wszyscy, ale czy właśnie nie na tym Ci zależało? Poprzez email możesz również nagradzać swoich najbardziej lojalnych klientów dając im szansę skorzystania z wyjątkowych upustów przez internet jeszcze zanim będzie to możliwe w zwykłych sklepach.

 

Prezentacja firmy

Niektórzy klienci Twojej firmy mogą nie znać całej jej oferty, z tego prostego powodu, że interesują ich ściśle określone usługi. Dlatego warto wykorzystać banery w emailach do wyświetlania zwięzłej graficznej prezentacji firmy. Dzięki CodeTwo Exchange Rules każdy mail wychodzący z firmy będzie zawierał taką wizytówkę Twoich możliwości. Na pewno zrobi to na klientach duże wrażenie.

 

W swoich kampaniach możesz korzystać z wielu banerów reklamowych. Każdy baner może prowadzić do innego miejsca na Twojej stronie. Linki można tak skonstruować, aby mierzyć ich wydajność w narzędziach analitycznych wyszukiwarek.

Użyj banerów, aby zachęcić klientów do odwiedzenia Twojej strony, informuj ich o osiągnięciach firmy i uzyskanych nagrodach. Email marketing pomoże Ci w zwiększeniu świadomości Twojej marki.

Szczegóły techniczne

Banery reklamowe mogą być umieszczane w wiadomościach w formacie JPG, GIF i PNG bez ograniczeń rozmiaru. Połącz siły z działem marketingu w tworzeniu efektownych banerów, które wykorzystacie w kampaniach. Gotowy plik graficzny banera można umieścić bezpośrednio w szablonie HTML używając wbudowanego edytora.

Odwiedź poniższe strony, aby dowiedzieć się więcej na tematy techniczne związane z realizacją kampanii marketingowych z użyciem CodeTwo Exchange Rules i banerów reklamowych.

Jak wstawić obrazek do stopki

Jak utworzyć regułę dodającą do maili baner reklamowy

Jak umożliwić rotację wyświetlanych banerów

Zobacz wersję CodeTwo Exchange Rules dla Servera Exchange 2007

One thought on “Kampanie reklamowe w CodeTwo Exchange Rules


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

*