Jako że Poniedziałek Wielkanocny jest dniem wolnym od pracy, pragniemy wspomnieć że Dział Obsługi Klienta w dniu 22 kwietnia będzie niedostępny. Wracamy we wtorek, gotowi by służyć wsparciem technicznym i odpowiadać na wszelkie zapytania.
Oczywiście, niezależnie od świąt, dział monitoringu będzie kontrolował stan naszych usług, zapewniając ich pełną dostępność 24 godziny na dobę.
Polecane artykuły
Zobaczcie, jak w ramach wiosennych porządków pozamiataliśmy konkurencję.
Stopki CodeTwo typu Outlook dopasowują się teraz dynamicznie do nadawcy i odbiorców wiadomości email (pola „Od” i „Do”).
CodeTwo awansowało do finału konkursu Cloud Awards 2024/25 w kategorii Best Software-as-a-Service. Czas na świętowanie!
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.