CodeTwo Exchange Rules Pro

Zarządzaj centralnie podpisami email, notami prawnymi, banerami marketingowymi oraz kontroluj przepływ emaili    Centralne zarządzanie podpisami email,
banerami marketingowymi oraz przepływem poczty na serwerze Exchange
Używany przez dziesiątki tysięcy firm na całym świecie Używany przez dziesiątki tysięcy firm na całym świecie
Certyfikowany Posiada certyfikat Windows Server
MSExchange.org Gold Award Nagrodzony MSExchange.org Gold Award
Pobierz

nie wymaga karty kredytowej;
pełne wsparcie techniczne podczas okresu próbnego

Cennik

Licencja na program jest bezterminowa - nie ma potrzeby jej corocznego odnawiania. Abonament na Wsparcie techniczne jest opcjonalny i wygasa po jednym roku. Więcej o Wsparciu technicznym.

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%).

Nowa licencja

Tabela poniżej przedstawia ceny programu CodeTwo Exchange Rules Pro w zależności od liczby użytkowników. Należy zakupić pakiet odpowiadający liczbie skrzynek pocztowych, na których aplikacja ma zostać użyta na serwerze Exchange w Twojej organizacji.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
50 1 344 PLN 271 PLN
75 1 936 PLN 389 PLN
100 2 424 PLN 485 PLN
125 2 912 PLN 581 PLN
150 3 401 PLN 681 PLN
200 3 882 PLN 777 PLN
250 4 378 PLN 877 PLN
300 4 881 PLN 977 PLN
350 5 354 PLN 1 070 PLN
400 5 843 PLN 1 170 PLN
500 6 331 PLN 1 266 PLN
625 7 552 PLN 1 510 PLN
750 7 907 PLN 1 580 PLN
875 8 374 PLN 1 677 PLN
1000 8 840 PLN 1 769 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Zakup dodatkowych licencji

Istnieje możliwość zwiększenia liczby licencji, jeżeli zakupiona paczka nie wystarcza do obsługi poczty wszystkich użytkowników. Ceny dodatkowych licencji są przedstawione poniżej.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
25 729 PLN zobacz tekst
poniżej*
50 1 059 PLN
75 1 547 PLN
100 1 936 PLN
125 2 320 PLN
150 2 709 PLN
200 3 105 PLN
250 3 501 PLN
300 3 889 PLN
350 4 274 PLN
400 4 666 PLN
500 5 047 PLN
625 6 024 PLN
750 6 313 PLN
875 6 683 PLN
1000 7 071 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

* Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i dokupujesz dodatkowe licencje, to poprosimy cię o dopłacenie różnicy w cenie. Cena Wsparcia technicznego uzależniona jest od liczby użytkowników, dla których wykupiona jest licencja na program. Zazwyczaj należy dopłacić różnicę w cenie Wsparcia technicznego pomiędzy obecnie posiadaną i nową liczbą licencji pomniejszoną o wykorzystany już okres Abonamentu.

Użytkownicy, którzy zakupili paczki 50 lub 75 licencji mogą nabyć dodatkowe licencje po cenach obowiązujących dla nowych licencji.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
50 674 PLN zobacz tekst
poniżej*
75 970 PLN
100 1 214 PLN
125 1 458 PLN
150 1 702 PLN
200 1 943 PLN
250 2 191 PLN
300 2 442 PLN
350 2 679 PLN
400 2 923 PLN
500 3 168 PLN
625 3 778 PLN
750 3 956 PLN
875 4 189 PLN
1000 4 422 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

* Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i migrujesz do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy Cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja i migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.

Migracja z CodeTwo Exchange Rules

Aby poznać cenę migracji z CodeTwo Exchange Rules 2016/2013/2010/2007/2003, należy przejść do pierwszych dwóch kroków formularza zamówień lub złożyć zapytanie o ofertę.

Więcej o Wsparciu technicznym

Dzięki wykupieniu Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancję, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules Pro 2 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne pozwala na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub zapewnia zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules Pro 2, możesz za darmo pobrać CodeTwo Exchange Rules Pro 3, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules Pro 2, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Inne użyteczne linki