Czas wgraćna święta! Niech chwile spędzone wśród najbliższych będą przepełnione radością i pozwolą oderwać się od codziennych trosk i obowiązków. Wesołych Świąt!
Zanim jednak całkowicie rzucicie się w wir świętowania, a głowę zaprzątną Wam wyłącznie myśli o prezentach, chcemy krótko poinformować o świątecznych godzinach dyżurowania naszych techników z działu Customer Success:
- do godziny 16:00 (24 grudnia),
- od godziny 23:00 (26 grudnia),
- do godziny 16:00 (31 grudnia),
- od godziny 23:00 (2 stycznia).
Oczywiście, podobnie jak w latach poprzednich, nasz zespół zajmujący się wsparciem i monitoringiem od strony back-endu dostępny będzie 24/7.
Polecane artykuły
Zobaczcie, jak w ramach wiosennych porządków pozamiataliśmy konkurencję.
Stopki CodeTwo typu Outlook dopasowują się teraz dynamicznie do nadawcy i odbiorców wiadomości email (pola „Od” i „Do”).
CodeTwo awansowało do finału konkursu Cloud Awards 2024/25 w kategorii Best Software-as-a-Service. Czas na świętowanie!
CodeTwo sp. z o.o. sp. k. jest administratorem Twoich danych osobowych.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.