Wsparcie Klienta
Wykup Wsparcie techniczne
Aby sprawdzić warunki i ceny Wsparcia technicznego lub wykupić wsparcie, kliknij jeden z poniższych odnośników, w zależności od tego, jaki program posiadasz.
- CodeTwo Exchange Rules Pro
- CodeTwo Exchange Rules 2019
- CodeTwo Exchange Rules 2016
- CodeTwo Exchange Rules 2013
Co zyskuję dzięki wykupieniu Wsparcia technicznego?
Dzięki wykupieniu Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz:
- Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
- Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
- Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
- Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
- Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).