Wsparcie Klienta

Wsparcie Klienta

Wykup wsparcie techniczne

Aby sprawdzić warunki i ceny wsparcia technicznego lub wykupić wsparcie, kliknij jeden z poniższych odnośników, w zależności od tego, jaki program posiadasz.

Co zyskuję dzięki wykupieniu wsparcia technicznego?

Dzięki wykupieniu wsparcia technicznego, oprócz dostępu do standardowych materiałów, dodatkowo zyskujesz:

  • Możliwość kontaktu telefonicznego i e-mailowego z naszymi specjalistami, którzy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania związane z naszymi programami.
  • Gwarancję kontaktu najpóźniej w ciągu 24h od momentu zadania pytania.
  • Jeżeli zamówisz wsparcie techniczne razem z programem, otrzymasz 3-miesięczną gwarancję na darmowe aktualizacje programu. Jeśli w ciągu 3 miesięcy od zakupu wsparcia technicznego pojawi się nowa wersja programu, otrzymasz ją za darmo. Co to jest aktualizacja?
  • Przydzielenie stałej osoby do Twojej sprawy. Na temat danej sprawy będziesz rozmawiał zawsze z tą sama osobą.

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 57 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.

Nasi Klienci: