
Wsparcie Klienta
Klienci korzystający z licencjonowanej wersji produktu obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Odpowiadamy im nie później niż w ciągu 24 godzin (zazwyczaj w krótszym czasie). Klientom, którzy testują produkt, również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej, nie możemy jednak zagwarantować im w każdym przypadku odpowiedzi w ciągu 24 godzin.
Większość odpowiedzi na pytania dotyczące naszych programów znajdziesz w Centrum Pomocy Online, które zawiera: najczęściej zadawane pytania (FAQ), bazę wiedzy, tutoriale video, instrukcje użytkownika, aktualne wersje programów, historię wersji, itp. Centrum Pomocy Online jest wygodnym i często najszybszym sposobem na uzyskanie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Wykup wsparcie techniczne
Wykup nową umowę serwisową, przedłuż już istniejącą i odkryj korzyści z posiadania ważnego wsparcia technicznego dla Twojego produktu CodeTwo.
Sprawdź ważność wsparcia technicznego
Podaj klucz licencyjny programu CodeTwo w formularzu online, aby sprawdzić ważność swojego abonamentu na Wsparcie techniczne.
Zadaj pytanie
Skorzystaj z wygodnego formularza aby przesłać pytanie do Działu Wsparcia Klienta CodeTwo. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to możliwe.
Kontakt
Wszystkie możliwe opcje kontaktu w jednym miejscu. Zadawaj pytania i zgłaszaj problemy za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Nasz zespół jest zawsze chętny do pomocy.
Centrum Pomocy Online
Dokumentacja techniczna, instrukcje użytkownika, video tutoriale, artykuły i przydatne linki dla wszystkich produktów CodeTwo.
Baza wiedzy
Porady, wskazówki, rozwiązania znanych problemów, diagnostyka błędów i ogólne informacje związane z oprogramowaniem CodeTwo.
Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług
Szczegółowe informacje na temat warunków, korzyści, zamawiania i modelu wsparcia technicznego.