Wsparcie Klienta

W dniach 24-26 grudnia nasz Dział Obsługi Klienta będzie dostępny telefonicznie i mailowo w godzinach 7:00 - 21:00. Natomiast 27-28 grudnia wracamy do standardowych (weekendowych) godzin dostępności: 7:00 - 23:00.
Nasz zespół monitorujący będzie w tym czasie aktywnie nadzorował pracę usługi CodeTwo Email Signatures 365, aby zapewnić maksymalną wydajność i ciągłość działania.
Przepraszamy za niedogodności i życzymy Wesołych Świąt!
Witamy na stronie Wsparcia Technicznego CodeTwo
Od samego początku naszej działalności stawiamy doświadczenie i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nasz wielokrotnie nagradzany zespół Customer Success tworzą specjaliści, którzy od lat pracują z rozwiązaniami CodeTwo i znają je na wylot.
Jesteśmy dostępni 24/7 (w weekendy od 7:00 do 23:00) za pośrednictwem telefonu lub poczty email. Klienci korzystający z licencjonowanych wersji naszych produktów obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Odpowiadamy im nie później niż w ciągu 24 godzin (zazwyczaj w krótszym czasie). Klientom, którzy testują produkt, również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej, nie możemy jednak zagwarantować im w każdym przypadku odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Więcej informacji o dostępności naszych techników znajdziesz tutaj.
Jakiego produktu CodeTwo używasz?Wybierz środowiskoWybierz docelowe środowisko migracjiWybierz produkt


i branding


pocztowych


i odzyskiwanie danych


użytkowników






