Wsparcie Klienta

Witamy na stronie Wsparcia Technicznego CodeTwo

Od samego początku naszej działalności stawiamy doświadczenie i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nasz wielokrotnie nagradzany zespół Customer Success tworzą specjaliści, którzy od lat pracują z rozwiązaniami CodeTwo i znają je na wylot.

Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu – za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Klienci korzystający z licencjonowanych wersji naszych produktów obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Odpowiadamy im nie później niż w ciągu 24 godzin (zazwyczaj w krótszym czasie). Klientom, którzy testują produkt, również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej, nie możemy jednak zagwarantować im w każdym przypadku odpowiedzi w ciągu 24 godzin.

Centrum Pomocy Online jest zwykle najszybszym sposobem na znalezienie odpowiedzi na swoje pytania: znajdziesz tu najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące naszych programów, linki do bazy wiedzy, tutoriale video, instrukcje użytkownika, pliki instalacyjne itp.
 

Wykup wsparcie techniczne

Wykup wsparcie techniczne

Wykup nową umowę serwisową, przedłuż już istniejącą i odkryj korzyści z posiadania ważnego wsparcia technicznego dla Twojego produktu CodeTwo.

Sprawdź ważność wsparcia technicznego

Sprawdź ważność wsparcia technicznego

Podaj klucz licencyjny programu CodeTwo w formularzu online, aby sprawdzić ważność swojego abonamentu na Wsparcie techniczne.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie

Skorzystaj z wygodnego formularza aby przesłać pytanie do Działu Wsparcia Klienta CodeTwo. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to możliwe.

Kontakt

Kontakt

Wszystkie możliwe opcje kontaktu w jednym miejscu. Zadawaj pytania i zgłaszaj problemy za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Nasz zespół jest zawsze chętny do pomocy. 

Centrum Pomocy Online

Centrum Pomocy Online

Dokumentacja techniczna, instrukcje użytkownika, video tutoriale, artykuły i przydatne linki dla wszystkich produktów CodeTwo. 

Baza wiedzy

Baza wiedzy

Porady, wskazówki, rozwiązania znanych problemów, diagnostyka błędów i ogólne informacje związane z oprogramowaniem CodeTwo. 

Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług

Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług

Szczegółowe informacje na temat warunków, korzyści, zamawiania i modelu wsparcia technicznego. 

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 100 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.