Wsparcie Klienta
Witamy na stronie Wsparcia Technicznego CodeTwo
Od samego początku naszej działalności stawiamy doświadczenie i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nasz wielokrotnie nagradzany zespół Customer Success tworzą specjaliści, którzy od lat pracują z rozwiązaniami CodeTwo i znają je na wylot.
Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu – za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Klienci korzystający z licencjonowanych wersji naszych produktów obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Odpowiadamy im nie później niż w ciągu 24 godzin (zazwyczaj w krótszym czasie). Klientom, którzy testują produkt, również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej, nie możemy jednak zagwarantować im w każdym przypadku odpowiedzi w ciągu 24 godzin.
Centrum Pomocy Online jest zwykle najszybszym sposobem na znalezienie odpowiedzi na swoje pytania: znajdziesz tu najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące naszych programów, linki do bazy wiedzy, tutoriale video, instrukcje użytkownika, pliki instalacyjne itp.
Wykup wsparcie techniczne
Wykup nową umowę serwisową, przedłuż już istniejącą i odkryj korzyści z posiadania ważnego wsparcia technicznego dla Twojego produktu CodeTwo.
Sprawdź ważność wsparcia technicznego
Podaj klucz licencyjny programu CodeTwo w formularzu online, aby sprawdzić ważność swojego abonamentu na Wsparcie techniczne.
Zadaj pytanie
Skorzystaj z wygodnego formularza aby przesłać pytanie do Działu Wsparcia Klienta CodeTwo. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to możliwe.
Kontakt
Wszystkie możliwe opcje kontaktu w jednym miejscu. Zadawaj pytania i zgłaszaj problemy za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Nasz zespół jest zawsze chętny do pomocy.
Centrum Pomocy Online
Dokumentacja techniczna, instrukcje użytkownika, video tutoriale, artykuły i przydatne linki dla wszystkich produktów CodeTwo.
Baza wiedzy
Porady, wskazówki, rozwiązania znanych problemów, diagnostyka błędów i ogólne informacje związane z oprogramowaniem CodeTwo.
Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług
Szczegółowe informacje na temat warunków, korzyści, zamawiania i modelu wsparcia technicznego.