CodeTwo Exchange Rules

Automatyczne stopki i noty prawne w wiadomościach email wysyłanych przez
serwer Exchange 2016, 2013, 2010,
2007 oraz 2003*

Cennik

Licencja na program jest bezterminowa - nie ma potrzeby jej corocznego odnawiania. Abonament na Wsparcie techniczne jest opcjonalny i wygasa po jednym roku. Więcej o Wsparciu technicznym.

Aby dowiedzieć się więcej o wersji dla Exchange Server 2003, proszę przejść do tej strony.

Wszystkie ceny podane na tej stronie są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%).

Nowa licencja

Ceny za program uzależnione są od liczby użytkowników korzystających z podpisów email dodawanych przez CodeTwo Exchange Rules. Należy zakupić taką paczkę, która odpowiada liczbie skrzynek pocztowych w organizacji wykorzystujących automatyczne stopki. Tabela poniżej przedstawia ceny za poszczególne paczki licencji. 

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 367 PLN 130 PLN
25 648 PLN 130 PLN
50 1 018 PLN 204 PLN
75 1 462 PLN 293 PLN
100 1 832 PLN 367 PLN
125 2 202 PLN 441 PLN
150 2 572 PLN 515 PLN
200 2 942 PLN 589 PLN
250 3 312 PLN 663 PLN
300 3 682 PLN 737 PLN
350 4 052 PLN 811 PLN
400 4 422 PLN 885 PLN
500 4 792 PLN 959 PLN
625 5 717 PLN 1 144 PLN
750 6 272 PLN 1 255 PLN
875 6 642 PLN 1 329 PLN
1000 7 012 PLN 1 403 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Zakup dodatkowych licencji

W przypadku kiedy zakupiona paczka okazuje się niewystarczająca do obsługi wszystkich skrzynek pocztowych w organizacji można dokonać zakupu dodatkowych licencji. W tabeli poniżej znajdują się ceny dodatkowych licencji CodeTwo Exchange Rules*. 

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 293 PLN zobacz tekst
poniżej*
25 518 PLN
50 814 PLN
75 1 170 PLN
100 1 466 PLN
125 1 762 PLN
150 2 058 PLN
200 2 354 PLN
250 2 650 PLN
300 2 946 PLN
350 3 242 PLN
400 3 538 PLN
500 3 834 PLN
625 4 574 PLN
750 5 018 PLN
875 5 314 PLN
1000 5 610 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

* W przypadku posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i migrowania do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od obecnie posiadanego, należy dokonać dopłaty pokrywającą różnicę w cenie. W związku z tym, iż aktualizacja oraz migracja do innej wersji nie przedłuża okresu trwania Abonamentu na wsparcie techniczne, cena dopłaty zostaje pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.  

Użytkownicy, którzy zakupili paczki 10, 25, 50 lub 75 licencji mogą nabyć dodatkowe licencje po cenach obowiązujących dla nowych licencji.

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 37 PLN zobacz tekst
poniżej*
25 67 PLN
50 104 PLN
75 148 PLN
100 185 PLN
125 222 PLN
150 259 PLN
200 296 PLN
250 333 PLN
300 370 PLN
350 407 PLN
400 444 PLN
500 481 PLN
625 574 PLN
750 629 PLN
875 666 PLN
1000 703 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

* W przypadku posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i migrowania do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od obecnie posiadanego należy dokonać dopłaty pokrywającą różnicę w cenie. W związku z tym, iż aktualizacja oraz migracja do innej wersji nie przedłuża okresu trwania Wsparcia technicznego, cena dopłaty zostaje pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.  

Migracja do innej wersji CodeTwo Exchange Rules 

W celu sprawdzenia ceny migracji do CodeTwo Exchange Rules 2016/2013/2010/2007 proszę skorzystać z kalkulatora cen w dwóch pierwszych krokach formularza zamówień lub złożyć zapytanie ofertowe.

Użytkownicy, którzy kupili początkową paczkę w liczbie 10, 25, 35, 50 lub 75 licencji mogą nabyć dodatkowe paczki jedynie w cenie nowych licencji.

* Jeśli posiadasz ważny Abonament na Wsparcie techniczne i chcesz kupić dodatkowe licencje, poniesiesz jedynie koszt zakupu dodatkowych licencji Wsparcia technicznego. Cena jest dodatkowo pomniejszona w zależności od aktualnie wykorzystanego okresu Abonamentu.

Więcej o Wsparciu technicznym

Dzięki wykupieniu Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancję, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules 2013 2 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne pozwala na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub zapewnia zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2013 2, możesz za darmo pobrać CodeTwo Exchange Rules 2013 3, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2013 2, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Inne przydatne linki