CodeTwo Exchange Rules

Automatyczne stopki i noty prawne w wiadomościach email wysyłanych przez
serwer Exchange 2016, 2013, 2010,
2007 oraz 2003*

Najczęściej zadawane pytania - CodeTwo Exchange Rules

Zobacz listę najczęściej zadawanych pytań na temat CodeTwo Exchange Rules:
 

  1. Do czego potrzebne jest CodeTwo Exchange Rules?

    Microsoft Exchange Server oferuje kilka opcji dodawania stopek email za pomocą reguł przepływu poczty (mail flow rules). Są one jednak mało elastyczne oraz posiadają wiele ograniczeń, w porównaniu do tego, co można osiągnąć używając CodeTwo Exchange Rules. Oto kilka przykładów rzeczy, których nie możesz osiągnąć używając natywnych funkcji serwera Exchange, a które są wspierane przez nasz program:

    • dodawanie stopek bezpośrednio pod ostatnią odpowiedzią w konwersacji (stopki serwera Exchange są zawsze dodawana na samym końcu konwersacji);
    • dodawanie osadzonych grafik (np. firmowego logo lub zdjęć użytkowników) do stopek, tak, że są one od razu widoczne w treści wiadomości (nie jako załączniki);
    • podgląd dodanych na serwerze stopek w folderach Elementy Wysłane w skrzynkach pocztowych nadawców;
    • tworzenie szablonów podpisów email i not prawnych przy użyciu łatwego w obsłudze edytora stopek z obsługą pól Active Directory;
    • pomijanie dodawania pustych linijek w stopkach, kiedy brakuje danych Active Directory konkretnych użytkowników. Dowiedz się więcej o tej funkcjonalności z naszej Bazy Wiedzy.
  2. Ile kosztuje CodeTwo Exchange Rules?

    Cena programu zależy od liczby skrzynek pocztowych, dla których będziesz używać CodeTwo Exchange Rules. Informacje o rozmiarach dostępnych pakietów licencji oraz ich cenach są dostępne na tej stronie.

  3. Jakie są wymagania systemowe programu?

    CodeTwo Exchange Rules składa się z 2 modułów: Exchange Rules Service, czyli usług odpowiedzialnych za wstawianie stopek do wiadomości, i Panelu Administracyjnego, czyli aplikacji klienckiej, w której projektujesz szablony stopek i konfigurujesz dla nich reguły. 

    Szczegółowe informacje na temat wymagań systemowych dla poszczególnych modułów programu znajdują się w tym artykule Instrukcji Użytkownika.

  4. Co jeśli wiadomość jest wysłana do odbiorców, którzy powinni otrzymać różne podpisy?

    Opcja Rozdzielania wiadomości (Message splitting) rozwiązuje ten problem. Kiedy jest włączona, CodeTwo Exchange Rules wysyła kopie wiadomości opatrzone różnymi podpisami do odbiorców zawartych w różnych regułach.

  5. Jak często pojawiają się aktualizacje do CodeTwo Exchange Rules?

    Bezpłatne aktualizacje i poprawki wydajemy co kilka miesięcy.

    Duże, płatne aktualizacje (upgrade) wydawane są rzadziej - tylko wtedy, kiedy wiele nowych funkcjonalności jest dodawanych do programu. Różnica między zwykłą aktualizacją, a upgradem wyjaśniona jest w tym artykule.

    Dowiedz się więcej o aktualizowaniu CodeTwo Exchange Rules.

    Historia wersji CodeTwo Exchange Rules dostępna jest tutaj: 2016201320102007.

  6. Jak zainstalować program w środowisku wieloserwerowym?

    Architektura CodeTwo Exchange Rules jest przystosowana do środowisk każdej wielkości. Wystarczy, że zainstalujesz moduł Exchange Rules Service na wszystkich serwerach z rolą Mailbox w organizacji, i co najmniej jeden Panel Administracyjny na komputerze w swojej domenie.

    Reguły skonfigurowane w Panelu Administracyjnym, po kliknięciu przycisku Submit changes, są automatycznie przekazywane do pierwszego dostępnego modułu Exchange Rules Service, a ten rozsyła je do pozostałych modułów działających w domenie. Od tego momentu nowe reguły są stosowane do wszystkich wiadomości przechodzących przez Twoje serwery z rolą Mailbox.

    Co więcej, liczba serwerów nie ma wpływa na cenę CodeTwo Exchange Rules. Po prostu daj nam znać ile serwerów Hub Transport posiadasz, a wyślemy Ci dodatkowe klucze, które pomogą Ci aktywować zakupioną wcześniej licencję w środowisku wieloserwerowym.

    Więcej na temat licencjonowania w środowisku wieloserwerowym możesz przeczytać tutaj.

  7. Czy muszę kupić licencję dla wszystkich swoich użytkowników?

    Nie, nie musisz. Musisz jedynie zakupić tyle licencji, ile skrzynek pocztowych ma być obsługiwanych przez Codetwo Exchange Rules. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w tym artykule.

  8. Czy mogę przetestować CodeTwo Exchange Rules zanim go kupię?

    Tak, możesz. Bezpłatną i w pełni funkcjonalną wersję próbną CodeTwo Exchange Rules możesz pobrać na tej stronie.

    Bezpłatna wersja jest w pełni funkcjonalna przez 30 dni. Po tym okresie, program przestaje dodawać stopki, ale nie resetuje ustawień, więc po aktywacji nie musisz konfigurować CodeTwo Exchange Rules od zera.

    Jeśli chcesz wydłużyć okres próbny, prosimy o kontakt z naszym działem Wsparcia Technicznego.

  9. Gdzie mogę znaleźć dokumentację techniczną programu?

    Cała dokumentacja techniczna CodeTwo Exchange Rules jest dostępna online:

  10. Czy mam szansę dostać zniżkę?

    Tak, jeśli reprezentujesz organizację non-profit, instytucję związaną ze służbą zdrowia lub placówkę edukacyjną.

  11. Czy program dodaje stopki do wiadomości wysyłanych z telefonów?

    Tak. CodeTwo Exchange Rules może dodawać stopki do każdej wiadomości przechodzącej przez Twoje serwery z rolą Mailbox lub Hub Transport. Nieważne z jakiego klienta pocztowego czy urządzenia mobilnego wiadomość została wysłana - iPhone, iPad, Android, BlackBerry, Windows Phone i wszystkie inne smartfony podłączone do skrzynek pocztowych na Twoim serwerze Exchange są w pełni wspierane.

  12. Czy mogę dodać inne podpisy do nowych wiadomości i inne do odpowiedzi?

    Tak, bez problemu. Ten artykuł wyjaśnia jak to zrobić.

  13. Czy stopka będzie widoczna podczas tworzenia nowej wiadomości?

    Nie. Stopki dołączane są na serwerze Exchange, czyli po tym jak wiadomość została już wysłana z klienta pocztowego nadawcy.

    Jeśli ta funkcjonalność jest dla Ciebie bardzo ważna, wypróbuj nasz inny produkt: CodeTwo Email Signatures for Email Clients.

  14. Czy użytkownik może wybrać, który podpis email zostanie dodany do wiadomości?

    Tak. Jest to możliwe dzięki warunkom i wyjątkom od reguł opartym na frazach kluczowych (np. w treści wiadomości).

    Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.

  15. Czy mogę dodawać różne stopki do wiadomości wysyłanych wewnątrz i na zewnątrz organizacji?

    Tak. CodeTwo Exchange Rules pozwala dodać różne podpisy do wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji email. Dowiedz się więcej…

  16. Czy nadawca wiadomości widzi swój podpis?

    Tak. Nadawca może zobaczyć swoją stopkę email w folderach Elementów Wysłanych, zaraz po wysłaniu wiadomości. Jest to możliwe dzięki usłudze Sent Items Update.

  17. Czy mogę mieć różne podpisy email w zależności do jakiej zewnętrznej domeny są wysyłane wiadomości?

    Tak. CodeTwo Exchange Rules pozwala dodawać różne podpisy email do różnych wiadomości, także do wiadomości wysyłanych do różnych domen zewnętrznych. Należy jedynie stworzyć osobne reguły oraz podpisy email, które zostaną wstawione do wiadomości jeśli warunki określone w danej regule zostaną spełnione.

  18. Używamy różnych klientów pocztowych w sieci - czy to jest problem?

    Nie. Każda wiadomość przechodząca przez Twoje serwery może mieć dołączoną stopkę. Innymi słowy: wszystkie klienty pocztowe, które można podłączyć do serwera Exchange są wspierane.

  19. Czy program potrafi usunąć puste miejsca z podpisu email jeśli dany atrybut, np. numer telefonu, nie ma wypełnionej wartości w Active Directory?

    Tak, program usunie puste miejsca z podpisu email pod warunkiem, że zostały zastosowane znaczniki Remove Text (RT). Dowiedz się więcej… 

  20. Gdzie są przechowywane ustawienia programu?

    Wszystkie ustawienia CodeTwo Exchange Rules (włącznie z regułami stworzonymi przez użytkownika) są domyślnie przechowywane w lokalizacji: C:\ProgramData\CodeTwo Exchange Rules

  21. Pomocy! Do emaili niektórych użytkowników nie jest wstawiana stopka.

    Upewnij się, że:

    1. Użytkownicy, których dotyczy ten problem są dodani do zakresu nadawców (Sender) odpowiednich reguł. Dowiedz się więcej z tego artykułu.
    2. CodeTwo Exchange Rules jest zainstalowany na wszystkich serwerach z rolą Mailbox / Hub Transport w Twojej organizacji, zgodnie z tym artykułem. W przeciwnym razie emaile przechodzące tylko przez serwery, na których nie działa CodeTwo Exchange Rules, nie będą miały wstawianych stopek.
    3. Wszystkie aktywne reguły mają szablony stopek stworzone we wszystkich trzech dostępnych formatach: HTML, RTF oraz Plain Text. W przeciwnym wypadku istnieje możliwość, że CodeTwo Exchange Rules nie posiada adekwatnego podpisu dla np. emaili wysyłanych z telefonów użytkowników w formacie Plain Text. Zapoznaj się z tym artykułem w Bazie Wiedzy, aby dowiedzieć się więcej.

    Jeśli Twoje reguły spełniają wyżej wymienione warunki, a problem dalej występuje, prosimy o przesłanie informacji diagnostycznych wymienionych w tym artykule, razem z krótkim opisem problemu do naszego działu Wsparcia Technicznego.

  22. Czy CodeTwo Exchange Rules jest kompatybilny z Outlookiem 2016?

    Tak. CodeTwo Exchange Rules jest kompatybilny ze wszystkimi klientami pocztowymi podłączonymi do serwera Exchange.

  23. Czy Outlook dla Mac jest wspierany?

    Tak. CodeTwo Exchange Rules jest kompatybilny ze wszystkimi klientami pocztowymi podłączonymi do serwera Exchange użytkownika, również Outlook dla Mac.

  24. Czy programu można używać z Office 365 lub G Suite / Google Apps?

    CodeTwo Exchange Rules wspiera zarządzanie stopkami i podpisami email w środowiskach hybrydowych (Exchange/Office 365) z włączoną opcją 'centralized mail transport'. Dowiedz się więcej na ten temat.

    Jeśli chcesz dodawać stopki email do wiadomości w organizacjach Office 365 (nie spełniających powyższych wymagań) lub G Suite (Google Apps), wybróbuj nasz program CodeTwo Email Signatures for Email Clients.

  25. Czy program usuwa podpisy użytkowników stworzone w Outlooku?

    Jeszcze nie. Obecnie pracujemy nad tą funkcjonalnością i planujemy dodać ją w przyszłości. W międzyczasie możesz wciąż usuwać stopki stworzone w Outlooku poprzez GPO i wyłączać stopki w OWA poprzez EAC.

  26. Czy mogę dodawać stopki email bezpośrednio pod ostatnią odpowiedzią lub podaną dalej wiadomością?

    Tak. Dowiedz się więcej tutaj.

  27. Czy dział marketingu może zarządzać stopkami bez konieczności posiadania dostępu do serwera?

    Tak. Wystarczy, że administrator nada członkom działu uprawnienia do obsługi wybranych reguł i pozwoli im zainstalować Panel Administracyjny na ich stacjach roboczych.

  28. Czy program może wysyłać automatyczne odpowiedzi poza godzinami pracy?

    Nie. Jeśli potrzebujesz tej funkcjonalności sprawdź CodeTwo Exchange Rules Pro, który umożliwia wysyłanie automatycznych odpowiedzi poza godzinami pracy.

  29. Czy program może zapisywać załączniki z wiadomości email w jednej lokalizacji?

    Nie. Jeśli potrzebujesz tej funkcjonalności sprawdź CodeTwo Exchange Rules Pro, który ma opcję strip/dump attachments pozwalającą kontrolować przepływ załączników email w organizacji. 

  30. Co daje mi 30-dniowa gwarancja zwrotu produktu?

    Pozwala Ci ona zwrócić CodeTwo Exchange Rules w ciągu 30 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny zwrotu. Dowiedz się więcej o 30-dniowej gwarancji zwrotu CodeTwo.

 

Aby dowiedzieć się więcej o wersji dla Exchange Server 2003, proszę przejść do tej strony.