CodeTwo Email Signatures
for Email Clients

Centralnie zarządzane podpisy email w Office 365, Google Apps, OWA oraz Outlook

Przegląd funkcjonalności

CodeTwo Email Signatures for Email Clients to narzędzie do centralnego zarządzania podpisami email oraz notami prawnymi w korespondencji email przeznaczone dla różnych klientów pocztowych. Program dodaje w pełni spersonalizowane, profesjonalne stopki do wiadomości email wysyłanych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.

Pozwól, aby program automatycznie wstawiał podpisy email:

  • Ujednolicone, ale jednocześnie spersonalizowane zawierające dane poszczególnych użytkowników Ujednolicone, ale jednocześnie spersonalizowane zawierające dane poszczególnych użytkowników
  • Widoczne podczas komponowania wiadomości email Widoczne podczas komponowania wiadomości email
  • Wyposażone w ikony mediów społecznościowych, hiperlinki lub elementy graficzne Wyposażone w ikony mediów społecznościowych, hiperlinki lub elementy graficzne
  • Dostosowane do standardów wizualnych obowiązujących w twojej organizacji Dostosowane do standardów wizualnych obowiązujących w twojej organizacji

Najważniejsze funkcjonalności:

  • Tworzenie i implementacja stopek w klientach pocztowych

    Kluczowym zastosowaniem programu jest możliwość tworzenia szablonów podpisów email w wygodnym edytorze, a następnie wdrożenie ich przy pomocy ustawienia odpowiedniej polityki bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Dzięki temu możesz dodawać ujednolicone stopki na różnych klientach pocztowych np. Google Apps lub Outlook zawierające dane poszczególnych użytkowników. 

  • Podpisy email dla Microsoft Outlook

    Dzięki CodeTwo Email Signatures for Email Clients z łatwością stworzysz wzór podpisu email, który następnie w postaci specjalnego pliku należy rozdystrybuować na wszystkie komputery wyposażone w Microsoft Outlook. Kiedy kolejnym razem otworzysz nowego emaila Twój podpis email już tam będzie.

  • Stopki dla Google Apps

    Program wspiera również klienta poczty Google Apps, gdzie pozwala na dodawanie stopek oraz not prawnych do wszystkich wiadomości email wysyłanych z tej platformy. Zaledwie kilka minut wystarcz, aby wdrożyć to rozwiązanie dla użytkowników Google mail. 

  • Podpisy email dla hostowanych klientów poczty

    Twórz stopki email w jednym miejscu i zarządzaj nimi centralnie na Microsoft Outlook 2016, 2013, 2010 (lub starszym) podłączonym to dowolnego hostowanego konta email. Program automatycznie zaktualizuje podpisy email na kontach użytkowników zgodnie z ustawieniami w panelu administracyjnym. 

  • Wsparcie dla OWA app na iOS

    Od teraz również wiadomości email wysyłane z urządzeń mobilnych mogą być zaopatrzone w profesjonalnie wyglądające stopki. Stworzony szablon stopki jest dystrybuowany do użytkowników Office 365 za pomocą określonej polityki w CodeTwo Email Signatures for Email Clients, a następnie widoczny w natywnej aplikacji OWA dla iOS. 

  • Stopki dla OWA Office 365

    Program może być również wykorzystany do zarządzania podpisami email w Office 365. Wystarczy stworzyć wzór firmowej stopki używając wbudowanego edytora, a następnie używając konta administratora wdrożyć je globalnie dla każdego użytkownika Office 365. Jak tylko podpisy email zostaną wdrożone będą dodawane również do wiadomości email wysyłanych z urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad (poprzez OWA dla iOS) czy Android (OWA dla Android). Program nie wymaga ustawiania konektorów w Office 365. 

  • Centralne zarządzanie

    CodeTwo Email Signatures for Email Clients umożliwia tworzenie, wdrażanie i kontrolę podpisów email oraz not prawnych, a wszystko to odbywa się z jednego miejsca. Za pomocą intuicyjnego panelu administracyjnego możesz swobodnie zarządzać wieloma politykami i szybko tworzyć nowe lub edytować już istniejące szablony stopek. 

  • Podpisy email widoczne podczas tworzenia wiadomości email

    Jednym z głównych udogodnień jest fakt dodawania sygnaturki jeszcze przez wysłaniem wiadomości email. Dzięki temu użytkownik zawsze ma podgląd na to, jak będzie wyglądała jego stopka po stronie odbiorcy. Co więcej stopka email jest dodawana zaraz pod ostatnią wiadomością, a dodawanie przez użytkowników ich własnych podpisów email jest uniemożliwione. 

  • Ujednolicone i spersonalizowane stopki

    Nawet jeśli tworzysz podpis email, z którego będzie korzystać wielu użytkowników otrzymają oni w pełni spersonalizowane stopki z danymi personalnymi danego użytkownika pobieranymi z Active Directory, bazy danych Office 365 lub Google Apps. 

  • Edytor szablonów – dodaj tekst, linki, grafiki lub zdjęcia

    Program został wyposażony w intuicyjny edytor, który umożliwia zaprojektowanie szablonu w trzech formatach: HTML, RTF oraz Plain Text. W zależności od formatu wiadomości użytego przez użytkownika zostanie zastosowana odpowiednia wersja danego podpisu email. Wykorzystaj dostępne narzędzia i rozbuduj swoją stopkę o logo firmy, obrazek lub zdjęcie pracownika. 

  • Narzędzie do prowadzenia kampanii marketingowych

    Centralnie zarządzane podpisy email i noty prawne nie tylko zapewniają ich wizualne ujednolicenie dla wszystkich użytkowników w firmie, ale również mogą stanowić czynnik pobudzający prowadzonych kampanii marketingowych dzięki wykorzystaniu banerów reklamowych lub linków do Twoich promocji.   

  • Śledź efekty marketingowe w narzędziach do analityki

    Możesz w prosty sposób oceniać jak sprawują się Twoje podpisy w zakresie email marketingu poprzez dodanie specjalnych tagów do linków w nich zawartych. Dzięki temu możesz zobaczyć jak kształtuje się ruch generowany przez podpisy w narzędziach typu Google Analytics i podobnych. Więcej...

  • Dostępne formatowanie wiadomości email (czcionka, motywy)

    Ustaw ogólnofirmowy motyw, format, czcionkę czy nawet kategorię dla firmowej korespondencji. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone we wszystkich wiadomościach wysyłanych z Office 365. 

  • Blokowanie dotychczasowych stopek

    CodeTwo Email Signatures for Email Clients posiada opcję blokowania dotychczasowych stopek dodawanych przez Outlook. Jedyne, co należy zrobić to zaznaczyć odpowiednią opcję w panelu administracyjnym podczas konfigurowania danej polityki.

  • Łatwy w użyciu + wsparcie techniczne

    Interfejs użytkownika jest niezwykle przejrzysty i prosty w nawigacji, co umożliwia szybkie nauczenie się jego obsługi. Implementowanie danej polityki jest łatwe i nie wymaga stosowania żadnych skomplikowanych skryptów – wszystko odbywa się w kreatorze danej polityki. Jeśli podczas testowania lub użytkowania programu masz jakieś pytania lub potrzebujesz konsultacji możesz skontaktować się z naszym działem Wsparcia Klienta, który pozostaje do twojej dyspozycji 24h/dobę, od poniedziałku do piątku. 

  • Konkurencyjna cena

    Zapewniamy konkurencyjne ceny na produkt, jak i na subskrypcję Wsparcia Technicznego. Dowiedz się więcej na temat cen >>

  • 30-dniowa gwarancja zwrotu

    Bez względu na powód możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu. Dowiedz się więcej o programie zwrotów >>


Pobierz Kup