Media o nas:

Co mówią eksperci

CodeTwo are experts in their field and their Exchange and Outlook products are excellent - from the user’s interface, right down to the engine.

Diane Poremsky
Microsoft MVP (Outlook)

I’m confident that administrators would be saved a great deal of configuration headaches if they used CodeTwo solutions.

J. Peter Bruzzese
Microsoft MVP (Office Servers and Services)

CodeTwo tools are great because they simplify Exchange and Office 365 administration, but at the same time they let you do more than the Microsoft platforms allow natively.

Konrad Sagała
Microsoft MVP (Office Servers and Services)

I really like CodeTwo products. Things that used to be a pain, suddenly become easy as 1, 2, 3.

Ratish Nair
Microsoft MVP (Office Servers and Services)

As a Microsoft trainer, I never hesitate to recommend CodeTwo products while conducting sessions on Office 365.

Kamil Baczyk
Microsoft MVP (Office Servers and Services)

CodeTwo programmers are perfectionists who are passionate about what they do. That’s all it takes to create products that every company wants.

Emil Wasilewski
Microsoft MVP (Microsoft Azure)

Newsy oraz artykuły techniczne

CodeTwo laureatem Diamentów Forbesa 2020

Opublikowane 03.02.2020 przez Jarosław Głodek

We właśnie opublikowanym rankingu Diamenty Forbesa 2020, CodeTwo ponownie znalazło się w prestiżowym gronie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw, wyłonionych spośród ponad 220 000 kwalifikujących się firm. Wyróżnienie to jest nie tylko potwierdzeniem spełnienia surowych kryteriów oceny i uzyskania doskonałych wyników finansowych, ale przede wszystkim stawia CodeTwo wśród przedsiębiorstw o najwyższej wiarygodności. Nie znaleźlibyśmy się […]

Artykuł CodeTwo laureatem Diamentów Forbesa 2020 pochodzi z serwisu CodeTwo Squad Blog... czytaj dalej »

Jak wykorzystać podpisy email w targetowanych kampaniach marketingowych?

Opublikowane 23.01.2020 przez Jarosław Głodek

Targetowane kampanie mailingowe pozwalają dostosować treść wiadomości email do adresatów. Chociaż pojęcie „targetowania” dość jednoznacznie kojarzy się z newsletterami, chcielibyśmy zaprezentować Wam prostszy i lepszy sposób na zorganizowanie kampanii marketingowej – podpisy email dostosowane do odbiorcy. Na czym polega przewaga tego rozwiązania? Ma ono kilka zalet, o których mowa w dalszej części artykułu, a skorzystacie […]

Artykuł Jak wykorzystać podpisy email w targetowanych kampaniach marketingowych? pochodzi z serwisu CodeTwo Squad Blog... czytaj dalej »