100 000+ firm używa CodeTwo

Z rozwiązań CodeTwo do zarządzania podpisami email, migracji i tworzenia kopii zapasowych dla Microsoft 365 korzysta ponad 100 000 organizacji na całym świecie, w tym firmy z listy Fortune 500.

 
 

Pause movie
Play movie
Toggle fullscreen
Wybierz najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy

Migracja poczty, kalendarzy i innych danych

Nowoczesne narzędzie do automatyzacji procesu migracji

Nowoczesne narzędzie do automatyzacji procesu migracji
Nowoczesne narzędzie do automatyzacji procesu migracji

Bezpieczne tworzenie kopii zapasowych

Twórz i przywracaj kopie zapasowe w Microsoft 365

Twórz i przywracaj kopie zapasowe w Microsoft 365
Twórz i przywracaj kopie zapasowe w Microsoft 365

Rekomendacje ekspertów

Juan Balmori Labra

Working closely with CodeTwo enabled us to learn from one of the leading organizations in the online signature business and ultimately helped us design and release key features in our platform.

Juan Balmori Labra

Principal Program Manager at
Microsoft (Office Extensibility &
Outlook Add-ins)

Brien Posey

CodeTwo has exceeded my expectations in every way. I recommend CodeTwo Email Signatures for Office 365 for anyone who needs to gain better control over their user’s email signatures.

Brien Posey

Microsoft MVP
(Cloud and Datacenter Management)

Diane Poremsky

CodeTwo are experts in their field and their Exchange and Outlook products are excellent - from the user’s interface, right down to the engine.

Diane Poremsky

Microsoft MVP
(Office Apps & Services)

William Bressette

The ability to securely assign individual users management of signatures without enabling any Exchange administrative rights, and using Azure AD as SSO, makes CodeTwo secure.

William Bressette

Microsoft MVP
(Failover Clustering)

J. Peter Bruzzese

I’m confident that administrators would be saved a great deal of configuration headaches if they used CodeTwo solutions.

J. Peter Bruzzese

Microsoft MVP
(Office Servers and Services)

Emil Wasilewski

CodeTwo programmers are perfectionists who are passionate about what they do. That’s all it takes to create products that every company wants.

Emil Wasilewski

Microsoft MVP
(Microsoft Azure)

Kamil Bączyk

As a Microsoft trainer, I never hesitate to recommend CodeTwo products while conducting sessions on Microsoft 365.

Kamil Bączyk

Microsoft MVP
(Office Apps & Services)

Najwyższe oceny użytkowników

G2 Crowd
Capterra
Spiceworks
Sourgeforge
Trustradius

Służymy pomocą

Nasz zespół Customer Success jest dostępny
24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu.

Nasz zespół Customer Success jest dostępny 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu.

Podsumowanie 2022 w CodeTwo: najważniejsze wydarzenia, osiągnięcia i aktualizacje produktów

Opublikowane 02.02.2023 przez Tomek Stempniewicz

Teraz, gdy rok 2023 już na dobre się rozpoczął, chcemy raz jeszcze spojrzeć na najważniejsze osiągnięcia CodeTwo z minionego roku. Zobacz nasze krótkie podsumowanie i zapoznaj się z naszymi planami na ten rok. Przygotuj się na mnóstwo zdjęć pokazujących, jak świętowaliśmy różne wydarzenia firmowe, nagrody branżowe i świetne wyniki naszego zespołu. Przyjemnej lektury! Produkty CodeTwo – najważniejsze informacje i aktualizacje Przez cały rok 2022 CodeTwo Email Signatures for Office 365 umacniał pozycję lidera wśród rozwiązań do zarządzania podpisami email i pozostał najwyżej ocenianym oprogramowaniem do podpisów email na wszystkich najważniejszych portalach z recenzjami oprogramowania. Duży wpływ na to miało kilka kluczowych ulepszeń i aktualizacji produktu, w tym: Nowa funkcja: User attributes manager Nowa wersja naszego dodatku do podpisów email dla Outlooka Uzyskanie certyfikatu Microsoft 365 Inne ważne ...

Czytaj dalej »

Wesołych Świąt!

Opublikowane 22.12.2022 przez Tomek Stempniewicz

Ho, ho, ho! Powoli zbliżamy się do wyczekiwanego okresu świątecznego. Z tej okazji chcielibyśmy życzyć wszystkim wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby nadchodzący rok 2023 przyniósł nam wszystkim pokój i radość, których tak bardzo potrzebujemy. Nasi pracownicy także świętują w gronie najbliższych, w związku z czym godziny pracy działu Customer Success ulegną zmianie. 26 grudnia 2022 oraz 1 stycznia 2023 wsparcie techniczne będzie dostępne od godziny 23:00. Nasze usługi są – jak zawsze – monitorowane 24/7. Artykuł Wesołych Świąt! pochodzi z serwisu Blog...

Czytaj dalej »