Blog firmowy

Nowe tryby dodawania podpisów email – twój podpis bezpośrednio w Outlooku

Najnowsza aktualizacja CodeTwo Email Signatures for Office 365 udostępnia użytkownikom jeszcze więcej sposobów dodawania podpisów email w ich organizacjach. Teraz nasz program dodaje stopki email w jednym z trzech trybów, w tym w trybie client-side, w którym podpisy email dodawane są bezpośrednio podczas tworzenia wiadomości w programie Outlook. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać nowe funkcjonalności w wiodącym rozwiązaniu do zarządzania podpisami email w Office 365.

Nowe tryby dodawania podpisów email

Nowe tryby dodawania podpisów email w Office 365

Po najnowszej aktualizacji nasze chmurowe rozwiązanie do zarządzania podpisami email może dodawać podpisy email w jednym z trzech trybów:

Wybór trybu dodawania podpisów

Nowi użytkownicy

Nowi użytkownicy mogą wybrać tryb dodawania podpisów podczas rejestracji tenanta Office 365 w Panelu Administratora CodeTwo (więcej informacji o CodeTwo Admin Panel znajduje się w Instrukcji Użytkownika). Domyślnie wybrany jest tryb server-side, ponieważ działa on ze wszystkimi klientami pocztowymi, a jednocześnie pozostawia całość zarządzania podpisami email administratorom i użytkownikom, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia. Podczas rejestracji tenanta można oczywiście wybrać dowolny tryb dodawania podpisów. Można zmienić go także później w dowolnym momencie – nasz kreator przeprowadzi użytkownika przez wymagane czynności.

Obecni użytkownicy

W przypadku użytkowników, którzy dotychczas korzystali z CodeTwo Email Signatures for Office 365, program nadal działa w trybie server-side. Podczas aktualizacji nie zostały zmienione żadne ustawienia podpisów ani konfiguracja tenanta Office 365. Aby wypróbować któryś z nowych trybów, wystarczy w dowolnie wybranym momencie przejść do Panelu Administratora CodeTwo, kliknąć nazwę wybranego tenanta w zakładce Tenants i otworzyć okno Signature modes, wybierając odpowiednią pozycję z lewego menu. Po zmianie trybu dodawania podpisów nasz kreator przeprowadzi użytkownika przez wymagane czynności.

Tworzenie reguł odpowiednich dla danego trybu dodawania podpisów

Podpisy będą dodawane prawidłowo w wybranym trybie pod warunkiem ustawienia odpowiednich reguł w Manage Signatures App. Najnowsza aktualizacja naszego oprogramowania przyniosła pewne zmiany w tej aplikacji. Dostępne są teraz dwa rodzaje reguł: znane dotychczas reguły server-side i nowe reguły client-side. Jeśli administrator wybrał tryb client-side lub combo, musi tutaj ustawić reguły client-side dla użytkowników, którzy mają otrzymywać podpisy bezpośrednio w aplikacji Outlook.

Reguły server-side i client-side posiadają odrębne warunki sterujące dodawaniem podpisów. Ponieważ podpisy client-side są dodawane bezpośrednio w aplikacji Outlook dla systemu Windows, użytkownik ma większą kontrolę nad ich treścią. Administrator musi jedynie wskazać, którzy nadawcy będą korzystać z podpisów dodawanych w ten sposób, wybierając ich w zakładce Senders, a dopasowaniem podpisów do odbiorcy zajmuje się sam użytkownik. Można także ustawić regułę tak, żeby podpis client-side był domyślnie dodawany do każdej nowej wiadomości, odpowiedzi czy wiadomości przesyłanej dalej (opcje te są dostępne w zakładce Options). Ponadto Manage Signatures App umożliwia usunięcie wszystkich podpisów zdefiniowanych samodzielnie przez użytkownika. Dzięki temu użytkownicy należący do danej organizacji będą korzystać wyłącznie z przygotowanych dla nich podpisów.

Podpisy w trybie client-side: dodawanie podpisów bezpośrednio w Outlooku

Jeśli CodeTwo Email Signatures for Office 365 ma działać w trybie client-side lub combo, użytkownicy, którzy zostali ujęci w regułach client-side muszą pobrać i zainstalować dodatek CodeTwo Signatures Add-in for Outlook. Następnie każdy użytkownik musi zalogować się w panelu zainstalowanego dodatku, korzystając z danych konta służbowego. Proces instalacji jest bardzo prosty, a ewentualne wątpliwości z pewnością rozwieje Instrukcja Użytkownika.

Po zainstalowaniu i uruchomieniu dodatku, podpisy dodawane przez program CodeTwo Email Signatures for Office 365 są automatycznie synchronizowane i są dostępne tak samo, jak wszystkie inne podpisy w aplikacji Outlook dla systemu Windows. W zależności od ustalonych w Manage Signatures App reguł, podpisy client-side mogą być dodawane przez Outlook automatycznie, kiedy użytkownik pisze wiadomość, albo mogą być wybierane ręcznie przez użytkownika z menu Podpis znajdującego się w menu głównym (wstążce) programu Outlook.

Panel CodeTwo Signatures Add-in for Outlook można otworzyć z wstążki, z poziomu karty Narzędzia Główne. Panel ten umożliwia przejrzenie dostępnych zakładek, ale nie musi być włączony, aby program działał prawidłowo, a jego zamknięcie nie spowoduje przerwania synchronizacji i dodawania podpisów. Instrukcja Użytkownika zawiera szczegółowe informacje na temat pracy z naszym dodatkiem.

Dowiedz się więcej

Dalsze informacje na temat ekscytujących nowych funkcji CodeTwo Email Signatures for Office 365 dostępne są w Instrukcji Użytkownika i w artykule Najczęściej Zadawane Pytania.

Exit mobile version