Wsparcie Klienta

Wsparcie Klienta

Cennik Wsparcia technicznego dla CodeTwo Public Folders

Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami Wsparcia technicznego, należy wykupić 3 miesięczny Abonament na Wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:

  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Aby uzyskać Wsparcie techniczne po wygaśnięciu dotychczasowego Abonamentu nalezy wykupić przedłużenie na kolejne 3 miesiące. Aby uzyskać więcej informacji proszę przejść do tabeli poniżej.

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Możesz uzyskać niższą cenę Abonamentu na Wsparcie techniczne, jeśli wykupujesz go razem z licencją na program lub przedłużasz go terminowo zanim wygasnie po okresie 3 miesięcy. Cena ta przedstawiona jest w tabeli w kolumnie Cena Wsparcia technicznego przy terminowym przedłużeniu.

Jeśli chcesz wykupić Abonament na Wsparcie techniczne osobno, lub przedłużasz go po wygaśnięciu, musisz liczyć się z wyższą ceną, która przedstawiona jest w tabeli w kolumnie Cena Wsparcia technicznego przy opóźnionym przedłużeniu.

Pakiet podstawowy Cena wsparcia technicznego przy terminowym przedłużeniu Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym przedłużeniu
Zawiera 1 licencję na Moduł Centralny i
3 licencje klienckie
119 PLN 185 PLN
Dodatkowe licencje klienckie Cena za licencję Cena za licencję
1-4 30.00 PLN 45.00 PLN
5-19 28.00 PLN 41.00 PLN
20-39 26.00 PLN 39.00 PLN
40-59 25.00 PLN 37.00 PLN
60 i więcej 21.00 PLN 32.00 PLN

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Przeczytaj Regulamin Wsparcia Technicznego

Wszystkie podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.

Cena Wsparcia technicznego dla aktualizacji, migracji i zakupu dodatkowych licencji

Cena aktualizacji nie obejmuje Abonamentu na Wsparcie techniczne (nie jest on wymagany). Aby mieć dostęp do Wsparcia technicznego do produktu po aktualizacji, należy wcześniej wykupić Abonament na Wsparcie techniczne. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt.

Jeśli dokupujesz licencje na program dla dodatkowych użytkowników w okresie, gdy masz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne, powinieneś dokupić Wsparcie techniczne dla dodatkowych użytkowników według ceny z cennika. Dokupienie Wsparcia dla dodatkowych użytkowników nie wydłuża czasu trwania posiadanego obecnie Abonamentu, więc cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu. W takim przypadku otrzymasz od nas wiadomość z wyliczeniem kwoty pozostającej do dopłaty.

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 62 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.

Nasi Klienci: