Wsparcie Klienta

Cennik Wsparcia technicznego dla CodeTwo Exchange Rules 2010

Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na Wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Sprawdź ważność Wsparcia technicznego

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules 2010 3 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymując Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość darmowej aktualizacji danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub na zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli masz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2010 3, możesz za darmo pobrać CodeTwo Exchange Rules 2010 4, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules 2010 3, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Ponadto, jeśli utrzymujesz Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na Wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu.

Jeśli chcesz kupić Abonament na Wsparcie techniczne osobno, lub odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na Wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabelce poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Liczba skrzynekCena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniuCena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie
10 195 PLN 245 PLN
25 195 PLN 245 PLN
50 306 PLN 384 PLN
75 440 PLN 551 PLN
100 551 PLN 689 PLN
125 662 PLN 828 PLN
150 773 PLN 966 PLN
200 884 PLN 1 106 PLN
250 995 PLN 1 244 PLN
300 1 106 PLN 1 383 PLN
350 1 217 PLN 1 521 PLN
400 1 328 PLN 1 661 PLN
500 1 439 PLN 1 799 PLN
625 1 716 PLN 2 144 PLN
750 1 883 PLN 2 354 PLN
875 1 994 PLN 2 493 PLN
1000 2 105 PLN 2 631 PLN
Powyżej 1000Skontaktuj się z nami

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Sprawdź ważność Wsparcia technicznego

Przeczytaj Regulamin Sprzedaży i Świadczenia Usług

Wszystkie podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.

Cena Wsparcia technicznego dla aktualizacji i dodatkowych licencji

Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację do nowszej wersji programu lub migrujesz do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja czy migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, dlatego cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.

Przykład:

Załóżmy, że posiadasz program CodeTwo Exchange Rules 2003 dla 100 użytkowników, dla którego został zakupiony Abonament na Wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za 256 zł. Obecnie migrujesz program do wersji CodeTwo Exchange Rules 2010, dla którego Wsparcie techniczne dla 100 użytkowników kosztuje 367 zł. Różnica w cenie wynosi 111 zł. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli tylko 27,75 zł.

Jeśli chcesz dokupić dodatkowe licencje, cena Abonamentu na Wsparcie techniczne jest uzależniona od liczby dodatkowych użytkowników. Koszt jest liczony zgodnie z powyższą tabelką i jest pomniejszony o wykorzystany już okres Abonamentu. Poniżej pokazane są przykłady jak liczony jest koszt Abonamentu na Wsparcie techniczne dla dodatkowych użytkowników:

Przykład 1 (dla klientów którzy utrzymują Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne):

Posiadasz program CodeTwo Exchange Rules 2010 dla 150 użytkowników, dla którego został zakupiony Abonament na Wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za 515 zł. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 użytkowników. Cena za Wsparcie techniczne dla 100 użytkowników wynosi 367 zł. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 91,75 zł.

Przykład 2 (dla klientów którzy nie utrzymali Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne):

Posiadasz program CodeTwo Exchange Rules 2010 dla 150 użytkowników, z Abonamentem na Wsparcie techniczne wykupionym osobno 9 miesięcy temu za 644 zł. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 użytkowników. Cena za Wsparcie techniczne dla 100 użytkowników wynosi 459 zł. Jednak roczny Abonament został już wykorzystywany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli 114,75 zł.

Sprawdź ważność Wsparcia technicznego

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 90 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.