Wsparcie Klienta

Wsparcie Klienta

Cennik Wsparcia technicznego dla CodeTwo Exchange Rules 2003

Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na Wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Exchange Rules 2003 3 został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymując Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub na zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład, jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Exchange Rules PRO 2003 3, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Ponadto, jeśli utrzymujesz Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na Wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu.

Jeśli chcesz kupić Abonament na Wsparcie techniczne osobno, lub odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na Wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabelce poniżej, w rubryce Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Liczba skrzynek Cena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie
10 130 PLN 167 PLN
25 130 PLN 167 PLN
50 182 PLN 222 PLN
75 219 PLN 278 PLN
100 256 PLN 333 PLN
125 315 PLN 389 PLN
150 352 PLN 444 PLN
250 441 PLN 555 PLN
350 552 PLN 703 PLN
500 611 PLN 777 PLN
625 700 PLN 888 PLN
750 811 PLN 1 018 PLN
875 848 PLN 1 073 PLN
1000 885 PLN 1 110 PLN
Powyżej 1000 Skontaktuj się z nami

Wykup Wsparcie techniczne

Proszę o ofertę - kliknij ten link, aby otrzymać ofertę cenową na zakup Wsparcia technicznego.

Przeczytaj Regulamin Wsparcia Technicznego

Wszystkie podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.

Cena Wsparcia technicznego dla aktualizacji i dodatkowych licencji

Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację do nowszej wersji programu lub migrujesz do innej wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja czy migracja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, dlatego cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.

Przykład:

Załóżmy, że posiadasz program CodeTwo Exchange Rules 2003 dla 100 użytkowników, dla którego został zakupiony Abonament na Wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za $69. Obecnie migrujesz program do wersji CodeTwo Exchange Rules 2010, dla którego Wsparcie techniczne dla 100 użytkowników kosztuje $99. Różnica w cenie wynosi $30. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli tylko $7.5.

Podobnie wygląda sytuacja z dokupowaniem dodatkowych licencji. Cena Wsparcia technicznego uzależniona jest od liczby użytkowników, dla których wykupiona jest licencja na program. Zazwyczaj należy więc dopłacić różnicę w cenie Wsparcia technicznego pomiędzy obecnie posiadaną i nową liczbą licencji pomniejszoną o wykorzystany już okres Abonamentu.

Przykład:

Posiadasz program CodeTwo Exchange Rules 2003 dla 150 użytkowników, dla którego został zakupiony Abonament na Wsparcie techniczne 9 miesięcy temu za $95. Obecnie chcesz dokupić licencje dla dodatkowych 100 użytkowników. Cena za Wsparcie techniczne dla 250 użytkowników wynosi $119. Różnica w cenie to $24. Jednak roczny Abonament został już wykorzystany w 3/4, więc do dopłacenia pozostaje 1/4 tej kwoty, czyli tylko $6.

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 62 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.

Nasi Klienci: