Wsparcie Klienta

Wsparcie Klienta

Cennik Wsparcia technicznego dla CodeTwo Email Signatures for Email Clients

Aby mieć możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi specjalistami Wsparcia technicznego, należy wykupić roczny Abonament na Wsparcie techniczne. Jego cena jest uzależniona od liczby użytkowników, na jaką wykupiona jest licencja na program i przedstawiona jest w tabeli poniżej. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie techniczne nie jest obowiązkowe, jednak zaleca się jego zakup ze względu na następujące korzyści:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancja, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Zamów Wsparcie techniczne

Zapytaj o ofertę – kliknij ten link, aby otrzymać ofertę na Twoje Wsparcie techniczne.

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Email Signatures for Email Clients został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymując Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz możliwość na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub na zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli masz licencję na CodeTwo Email Signatures for Email Clients, możesz za darmo pobrać CodeTwo Email Signatures for Email Clients 2, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Email Signatures for Email Clients, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Ponadto, jeśli utrzymujesz Ciągłość Abonamentu na Wsparcie techniczne, uprawnia Cię to do zniżek na zakup Abonamentu na Wsparcie techniczne. Dokładne ceny dostępne są w tabeli poniżej, w rubryce Cena Wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu.

Jeśli chcesz kupić Abonament na Wsparcie techniczne osobno, lub odnowić Abonament po terminie, możesz wykupić Abonament na Wsparcie techniczne w cenie przedstawionej w tabelce poniżej, w rubryce Cena Wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie. Wiąże się to jednak z utratą korzyści jakie daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Liczba skrzynek Cena wsparcia technicznego przy zakupie razem z programem lub terminowym przedłużeniu Cena wsparcia technicznego przy opóźnionym zakupie
10 93 PLN 119 PLN
25 145 PLN 185 PLN
35 171 PLN 219 PLN
50 197 PLN 252 PLN
75 326 PLN 419 PLN
100 359 PLN 459 PLN
125 456 PLN 585 PLN
150 526 PLN 674 PLN
200 637 PLN 818 PLN
250 722 PLN 925 PLN
300 792 PLN 1 014 PLN
350 851 PLN 1 092 PLN
500 1 051 PLN 1 347 PLN
625 1 110 PLN 1 425 PLN
750 1 155 PLN 1 480 PLN
875 1 214 PLN 1 558 PLN
1000 1 292 PLN 1 654 PLN
Powyżej 1000 Skontaktuj się z nami

Zamów Wsparcie techniczne

Zapytaj o ofertę – kliknij ten link, aby otrzymać ofertę na Twoje Wsparcie techniczne.

Przeczytaj Regulamin Wsparcia Technicznego

Ceny podane na tej stronie są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT.

Cena Wsparcia technicznego dla aktualizacji i dodatkowych licencji

Cena aktualizacji nie zawiera opłaty za Wsparcie techniczne (nie jest obowiązkowe). Należy się upewnić, że posiadasz ważną subskrypcję Wsparcia technicznego jeśli chcesz uzyskać pomoc techniczną. Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Jeśli posiadasz wykupiony Abonament na Wsparcie techniczne i wykupujesz aktualizację wersji programu, dla której Wsparcie techniczne jest droższe od posiadanego obecnie, to poprosimy Cię o dopłacenie różnicy w cenie. Ponieważ aktualizacja nie przedłuża okresu trwania Abonamentu, jego cena zostanie pomniejszona o wykorzystany do tej pory okres Abonamentu.

Podobnie wygląda sytuacja z dokupowaniem dodatkowych licencji. Cena Abonamentu na Wsparcie techniczne uzależniona jest od liczby użytkowników, dla których wykupiona jest licencja na program. Zazwyczaj należy więc dopłacić różnicę w cenie Abonamentu pomiędzy obecnie posiadaną i nową liczbą licencji pomniejszoną o wykorzystany już okres Abonamentu.

Przykład:
Posiadasz licencję na CodeTwo Email Signatures for Email Clients dla 100 użytkowników i Abonament na Wsparcie techniczne wykupiony 9 miesięcy temu za 97 PLN. Obecnie chcesz dokupić 100 dodatkowych licencji programu. Koszt Wsparcia technicznego dla 200 użytkowników to 172 PLN. Różnica w cenie to 75 PLN. Jednak z uwagi wykorzystania już 75% okresu ważności subskrypcji kwota do zapłaty będzie obejmowała tylko 25% całej ceny tj. 18,75 PLN.

Przejdź do

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego oprogramowania lub szukasz rozwiązania IT dla Twojej firmy, nie wahaj się z nami skontaktować.


O nas

Dowiedz się więcej o CodeTwo. Przeczytaj historię firmy i poznaj szczegóły naszej działalności.


Programy

Rzuć okiem na naszą linię produktów i zobacz jak zwiększyć produktywność swojej firmy.


Nasi klienci

Zobacz listę klientów wybranych spośród blisko 59 000 firm, które obecnie korzystają z naszego oprogramowania.

Nasi Klienci: