Jesteśmy 70-osobowym zespołem, który tworzy własne oprogramowanie na platformy Microsoft Azure, Office 365, Exchange i SharePoint. Nasze programy wykorzystywane są w ponad 75 000 przedsiębiorstw w 150 krajach świata, a wśród naszych klientów są takie firmy jak Shell, Facebook czy Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych. Mamy grupę krwi C++, nasze biura znajdują się we Wrocławiu i Jeleniej Górze, a nasi małżonkowie są zmuszani do oglądania kanału HRejterzy (bo to nasz kanał).

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Kierownik Administracyjny/Back Office

Nr ref.: KA/JG

Miejsce pracy: Jelenia Góra

Pracując na tym stanowisku będziesz zajmować się następującymi rzeczami:

  • Nadzorowaniem bieżących i operacyjnych działań administracyjnych wymaganych do sprawnego funkcjonowania firmy.
  • Negocjowaniem umów oraz nadzorowaniem współpracy z kontrahentami firmy.
  • Współpracą z kancelariami prawnymi w celu monitorowania zmian prawnych dotyczących funkcjonowania i działalności firmy.
  • Nadzorem, analizą, identyfikacją, opracowywaniem, optymalizacją, automatyzacją, wdrażaniem, audytowaniem administracyjnych procesów biznesowych oraz związaną z nimi dokumentacją.
  • Współpracą z biurem księgowym w celu rozliczania sprzedaży i zakupów dotyczących całej firmy.
  • Współpracą z biurem kadrowym w celu realizowania wszystkich zadań kadrowo-płacowych.
  • Nadzorowaniem uczestnictwa w targach krajowych i zagranicznych.
  • Nadzorowaniem organizacji imprez firmowych krajowych i zagranicznych.
  • Nadzorowaniem zadań wykonywanych przez innych pracowników działu oraz nadzorowaniem sposobu ich wykonywania.
  • Wspomaganiem Pełnomocnika ds. SZBI w projektach dotyczących bezpieczeństwa informacji.

Czego wymagamy?

  • Przynajmniej rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
  • Bardzo dobrych umiejętności organizacji pracy własnej, zarządzania czasem, utrzymania porządku, priorytetyzacji i zamykania zadań.
  • Umiejętności zarządzania pracownikami.
  • Pedantyczności i zamiłowania do prowadzenia projektów przy użyciu odpowiednich narzędzi.
  • Bardzo dobrych umiejętności analizowania procesów biznesowych, ich opracowywania, automatyzacji, optymalizacji, zmiany, utrzymania, wdrażania.
  • Bardzo dobrych umiejętności w dokumentowaniu procesów biznesowych, tworzeniu polityk, procedur i instrukcji.
  • Analitycznego myślenia, samodzielności w działaniu, umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Znajomości pakietu Microsoft Office.
  • Nastawienia na ciągłą naukę i rozwój.

Co oferujemy?

  • Pełne wyzwań, ambitne, koncepcyjne zadania w firmie, której programy wykorzystywane są przez kilkadziesiąt tysięcy firm ze 150 krajów świata.
  • Współpracę z doświadczonymi managerami.
  • Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Jeśli nie jesteś fanem zgiełku korporacji, to praca w naszej kilkudziesięcioosobowej firmie, która zachowała swoją bezpośrednią i życzliwą kulturę pracy, może być wyjątkowo atrakcyjna.
  • Jeśli nie jesteś fanem zgiełku wielkich miast i korków, to wybierając pracę w naszym biurze w Jeleniej Górze, będziesz pracować w jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce (a według wielu z nas, nie tylko w Polsce), które pozwala na uprawianie różnorodnych sportów i aktywności, zwłaszcza w połączeniu z ruchomymi godzinami pracy.
  • Środki na relokację dla osób chcących przeprowadzić się do Jeleniej Góry.
  • Zwrot kosztów dojazdu na rekrutację.
  • Dopłatę do karty Multisport, grupowego ubezpieczenia pracowniczego, pakietu medycznego, darmowe polskie jabłka, kolumbijskie banany i cukierki, imprezy integracyjne, pizzadays.

Prześlij do nas swoje CV wraz z listem motywacyjnym.