Zgłaszanie problemów z CodeTwo Exchange Sync

W przypadku gdy wymagana jest pomoc działu wsparcia technicznego CodeTwo z problemem lub w bardziej skomplikowanych kwestiach technicznych dotyczących CodeTwo Exchange Sync, odpowiedź zostanie udzielona o wiele szybciej jeżeli klient dostarczy następujące pliki oraz informacje wraz ze zgłoszeniem.

  1. Jakiej wersji Windows używasz?:
    1. W indows
    2. MS Exchange Server
    3. CodeTwo Exchange Sync
  2. Czy na maszynie na której zainstalowany jest CodeTwo Exchange Sync jest również zainstalowany MS Outlook?
  3. Czy CodeTwo Exchange Sync jest zainstalowany bezpośrednio na serwerze Exchange Server czy na innym komputerze?
  4. Przeprowadź test synchronizacji:
    • Zatrzymaj i wystartuj ponownie usługę.
    • Stwórz nowy element w folderze, który jest folderem źródłowym dla jednej z reguł synchronizacji. Nadaj temu elementowi unikalną nazwę, np. C2SyncTest1.
    • Poczekaj kilka minut aż dokona się synchronizacja.
  5. Wyeksportuj pliki dziennika z programu. Nie przesyłaj ich jednak w tym momencie do działu wsparcia technicznego.
  6. Zrób zrzut ekranu okna konfiguracji CodeTwo Exchange Sync.
  7. Zrób zrzut ekranu zakładki “Member Of” we właściwościach konta Active Directory użytkownika, który jest przypisany do usługi synchronizującej CodeTwo Exchange Sync.
  8. Skopiuj plik C2ExchangeSyncSettings.dat z folderu instalacyjnego CodeTwo Exchange Sync.
  9. Ściągnij i uruchom program MfcMAPI, wejdź do Profile, Show Profiles i zrób zrzut ekranu okna z listą profili.
  10. Zalecane jest również wyeksportowanie plików dziennika z programu Event Viewer, z zakładek System oraz Aplikacja (prosimy o pliki w formacie .evt lub .evtx).
  11. Skompresuj wszystkie pliki razem do jednego pliku .zip.
  12. Wyślij skompresowany plik do działu wsparcia technicznego CodeTwo.
  13. Jeżeli masz już u nas otwartą sprawę, koniecznie podaj jej numer w temacie wiadomości.