Uruchamianie usługi Exchange Sync pod nowo stworzonym użytkownikiem
Czasami zdarza się, że usługa Exchange Sync zatrzymuje się, np. po restarcie serwera, i nie daje się ponownie uruchomić. Problem może tkwić np. w utraconych prawach użytkownika, pod którym ta usługa chodziła. W takim przypadku usługę trzeba skonfigurować pod nowo utworzonym użytkownikiem.
1. Pobieramy plik MFCMapi na dany komputer ze strony producenta.
2. Rozpakowujemy archiwum.
3. Uruchamiamy mfcmapi.exe i wchodzimy na Profile, Show Profiles (Rys. 1.).

Rys. 1. Podgląd profili w programie MFCMapi.
4. Usuwamy profil (lub profile) użytkownika poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na profilu i wybranie Delete Profile.
5. Usuwamy plik C2FolderSyncService.dat z foldera instalacyjnego programu (C:/Program Files/CodeTwo/Exchange Sync/).
6. Tworzymy nowego użytkownika na serwerze. Wchodzimy na Start, Programs, Microsoft Exchange Server, Exchange Management Console (dodatkowo tworzymy mu skrzynkę Mailbox).
7. Dodajemy tego użytkownika do grupy Domain Admins w Start, Programs, Administrative Tools, Active Directory Users and Computers.
8. Uruchamiamy ESync i logujemy usługę na nowego użytkownika.
Przejdź do stron produktów: | CodeTwo Exchange Sync |
Kategorie: | Troubleshooting |
Ostatnia modyfikacja: | 2013-08-13 |
Data utworzenia: | 2011-07-22 |
ID: | 188 |