Stopka wstawiana jest w niewłaściwym miejscu w wiadomości

Przyczyną umieszczenia stopki w niewłaściwym miejscu - na przykład na dole korespondencji zamiast bezpośrednio pod odpowiedzią - jest zazwyczaj niestandardowy znacznik odpowiedzi. Każdy klient pocztowy posiada własny znacznik odpowiedzi - frazę wyszukiwaną przez CodeTwo Exchange Rules 2003 / 2007 / 2010 / PRO w celu wstawienia stopki bezpośrednio pod odpowiedzią. Jesli fraza nie jest wykryta przez nasz program, stopka jest wstawiana niżej niż powinna, ponieważ program nie rozpoznał końca wiadomości. 

CodeTwo Exchange Rules rozpoznaje większość standardowych znaczników odpowiedzi, aczkolwiek znaczniki niektórych urządzeń mobilnych lub klientów pocztowych mogą mieć nietypowe formaty i wówczas stopka jest wstawiana w niewłaściwym miejscu w odpowiedzi wysyłanej z takiego klienta pocztowego / urządzenia mobilnego. Aby rozwiązać problem należy przesłać wymagane pliki do Działu Obsługi Klienta CodeTwo. Na ich podstawie zostanie przygotowana i przesłana do klienta poprawka.

Przed wysłaniem plików należy się upewnić, że ustawienia programu są odpowiednie: opcja Insert disclaimer directly under the response text musi być zaznaczona, jak na tym obrazku:

Insert disclaimer directly under the response text

Jeśli powyższe ustawienia są poprawne, ale stopka w niektórych wiadomościach dodaje się na samym końcu korespondencji, należy wykonać następujące kroki:

  1. Włącz szczegółowe logowanie, jak to zrobić dowiesz się z poniższych artykułów naszej Bazy Wiedzy:
  2. Wysłać przynajmniej 5 testowych wiadomości do klienta pocztowego / urządzenia mobilnego dla którego występuje problem; odpowiedz na nie oraz prześlij je dalej z tego urządzenia / kllienta. Jeśli sytuacja dotyczy różnych formatów, wyślij wiadomości w każdym formacie (HTML, RTF, TXT).
  3. Przeciągnąć / skopiować odpowiedzi ze Skrzynki odbiorczej odbiorcy (w formacie MSG) z Outlooka.
  4. Powtórzyć test dla wszystkich kllientów pocztowych / urządzeń mobilnych w organizacji, dla których występuje problem wstawiania stopki w niewłaściwym miejscu (potrzebny jest 1 przykład dla każdej wersji klienta, np. Entourage, iPhone, BlackBerry itd.).
  5. Spakować wiadomości do formatu zip / rar i wysłać je do Działu Obsługi Klienta CodeTwo razem z plikami dziennika, które powstały podczas wykonywania testów. 
  6. Wyeksportuj swój zestaw reguł z Exchange Rules. Zobacz poniższe artykuły aby dowiedzieć się jak to zrobić:
    • Exchange Rules PRO
    • Exchange Rules 2007 i 2010 z nowym interfacem
    • Exchange Rules 2003 oraz 2007/2010 ze starym interfacem (podane artykuły dotyczą rozwiązania innego problemu jakkolwiek poruszają również kwestię lokalizacji folderów i plików z regułami, potrzebujemy plik ExchangeRules.dat z głównego folderu instalacyjnego programu CodeTwo Exchange Rules 2007 / 2010 razem z zawartością podfolderu Templates)
  7. Należy pamiętać o podaniu wersji programu, która jest obecnie używana: http://www.codetwo.pl/kb/113.