CodeTwo Base.title

Odświeżanie lokalnego pliku PST programu CodeTwo Public Folders

Program CodeTwo Public Folders przechowuje na komputerze z Wtyczką MS Outlook (modułem klienta) lokalną bazę danych. Baza ta zawiera tylko dane widoczne dla danego użytkownika. Problemy w działaniu programu czasami da się rozwiązać zwyczajnie odświeżając ten plik. Jak to zrobić?

W systemie XP plik PST domyślnie znajduje się w następującej lokalizacji:

C:\Documents and Settings\[nazwa_użytkownika]\Dane aplikacji\CodeTwo\C2PublicFoldersClient

natomiast w systemie Vista:

C:\Users\[nazwa_użytkownika]\AppData\Roaming

gdzie nazwa_użytkownika jest tożsama z nazwą loginu Windows użytkownika, którego plik PST naprawiamy.

Jeśli lokalizacja pliku PST została zmieniona, nową lokalizację można odnaleźć w ustawieniach Wtyczki MS Outlook.

warnicon Pod Windows 2000, XP i 2003 folder Dane Aplikacji jest domyślnie ukryty. Jak wyświetlić ukryte foldery.

Nasz plik nosi nazwę C2PublicFolders.PST. Po zlokalizowaniu pliku należy upewnić się, czy Microsoft Outlook jest wyłączony, ponieważ w innym wypadku nie będziemy mogli kontynuować.

Następnie przystępujemy do odświeżenia pliku. Dla bezpieczeństwa, możemy wykonać kopię pliku. Aby odświeżyć plik należy zwyczajnie go usunąć. Jeżeli mimo zamknięcia Outlooka system zgłasza, że plik nie może być usunięty ponieważ jest w użyciu, zakończ proces OUTLOOK.EXE poprzez Menadżera Zadań. Więcej...

Po ponownym włączeniu Outlooka nastąpi ponowna synchronizacja danych - dane zostaną pobrane z Modułu Centralnego (modułu serwera) CodeTwo Public Folders.

Należy upewnić się, aby synchronizacja dobiegła do końca. Niepełna synchronizacja, np. spowodowana wyłączeniem Outlooka w trakcie tej operacji, może skutkować kolejnymi problemami. Po zakończeniu synchronizacji w lokalizacji podanej powyżej ponownie pojawi się plik C2PublicFolders.PST.

W wyniku odświeżenia pliku PST programu CodeTwo Public Folders, mogą, chociaż nie jest to regułą, zostać utracone ustawienia dotyczące współdzielonych folderów prywatnych. Niestety nie ma możliwości wykonania ich wcześniejszej kopii. Jeżeli jest ich wiele, należy ustawienia te zapisać, pamiętając o nadanych prawa dostępu, aby móc później je szybko odtworzyć.

  • Przejdź do stron produktów: CodeTwo Public Folders 4.0, 4.5
  • Kategorie: Troubleshooting
  • Ostatnia modyfikacja: 2013-08-13
  • Data utworzenia: 2009-01-15
  • ID: 73
  • Słowa kluczowe: plik PST, C2PublicFolders.PST, Dane aplikacji, błąd, synchronizacja
Nasi Klienci: