CodeTwo Base.title

Jak wyłączyć niepotrzebny proces w Menedżerze zadań Windows

Zdarza się, że próba wyjścia z danego programu po wyborze opcji Zamknij nie dezaktywuje tego programu w 100%. Może to doprowadzić do zablokowania dostępu do niektórych plików na dysku. Wtedy należy pozbyć się wciąż aktywnego procesu w Menedżerze zadań Windows. Do Menedżera zadań wchodzimy wciskając jednocześnie i jednokrotnie CTRL + ALT + Delete na klawiaturze (lub klikając prawym przyciskiem myszy w zasobniku i wybierając Menedżera zadań). W Menadżerze zadań przechodzimy do zakładki Procesy, podświetlamy zbędny proces, a następnie klikamy Zakończ proces.

149
Rys. 1. Okno Menedżera zadań Windows.

Od tego momentu pliki zablokowane np. przez program Outlook będą mogły być kopiowane lub usuwane z dysku.

 

  • Przejdź do stron produktów: Inne
  • Kategorie: How-To, Troubleshooting
  • Ostatnia modyfikacja: 2013-08-13
  • Data utworzenia: 2009-01-15
  • ID: 74
  • Słowa kluczowe: menedżer zadań, manager zadań, proces, zamknięcie procesu, zatrzymanie procesu, zasobnik
Nasi Klienci: