Jak rozwiązać problem połączenia komputerów o tej samej nazwie za pomocą CodeTwo Outlook Sync

Jeżeli podczas próby połączenia jednej instalacji CodeTwo Outlook Sync z drugą pojawia się błąd połączenia, mówiący o próbie połączenia z tym samym komputerem zamiast ze zdalnym:

591
Rys.1. Rzekoma próba połączenia z tym samym komputerem.

oznacza to, że nazwy obu komputerów są identyczne i należy zmienić nazwę jednego komputera. Przejdź do Panelu Sterowanie\System i kliknij Zmień ustawienia (Rys.2.), w nowym oknie przycisk Zmień i podaj nową nazwę komputera. Następnie kliknij OK w obu oknach i zaakceptuj ponowne uruchomienie komputera.

593
Rys. 2. Kliknięcie Zmień ustawienia pozwoli na wyświetlenie okna, w którym można zmienić nazwę komputera.

Ponownie należy spróbować połączyć oba komputery w programie CodeTwo Outlook Sync po restarcie.