Baza Wiedzy

Jak postępować gdy Outlook wiesza się przy zainstalowanym CodeTwo Public Folders

Użytkownikom, którym Outlook wiesza się po zainstalowaniu dodatku CodeTwo Public Folders zaleca się wykonanie czynności zawartych w niniejszej instrukcji. Problem wynika z tego, iż w niektórych przypadkach Outlook nie wyświetla prawidłowo wiadomości powitalnej .

  1. Zamknij Outlook. Jeśli nie można go zamknąć w konwencjonalny sposób, kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku zadań u dołu ekranu (lub naciśnij jednocześnie CTRL+ALT+Delete) i wybierz Menadżera zadań. W zakładce Procesy znajdź OUTLOOK.EXE, kliknij na niego prawym przyciskiem i wybierz Zakończ proces.
  2. Pobierz plik SuppressMessage.reg klikając prawym przyciskiem i wybierz 'Zapisz element docelowy jako...'
  3. Uruchom plik klikając na niego dwukrotnie lewym przyciskim myszy. Zatwierdzić pojawiający się monit. Plik wprowadzi zmiany do rejestru systemu.

Powyższe zmiany umożliwią prawidłowe funkcjonowanie Outlook'a.