Baza Wiedzy

Instalacja CodeTwo Public Folders i błąd domyślnego klienta poczty

Użytkownicy instalujący Wtyczkę MS Outlook (moduł klienta) programu CodeTwo Public Folders mogą napotkać błąd objawiający się zgłaszaniem przez system, iż Microsoft Outlook nie jest domyślnym programem pocztowym. Dzieje się tak, mimo że faktycznie Microsoft Outlook został wybrany przez użytkownika jako domyślny klient poczty.

145
Rys. 1. Błąd podczas instalacji CodeTwo Public Folders. Domyślny klient poczty inny niż Microsoft Outlook.

146
Rys. 2. Błąd podczas instalacji CodeTwo Public Folders.

Przy pojawianiu się powyższych błędów należy wykonać następujące kroki, aby ustawić Microsoft Outlook jako domyślnego klienta poczty.

1. Otworzyć przeglądarkę Internet Explorer.

2. Wybrać z górnego menu Narzędzia i Opcje internetowe.

3. Wejść w zakładkę Programy i ustawić Microsoft Office Outlook dla pól E-mail, Kalendarz oraz Lista kontaktów.

Teraz instalacja powinna przebiegać bez zakłóceń.