Stopki dodawane są poprawnie do maili wysłanych z klientów pocztowych, jednak nie dodają się do wiadomości wysłanych z urządzeń mobilnych
Jeśli stopki dodają się prawidłowo do wiadomości HTML wysłanych z klientów pocztowych, ale nie dodają się do maili wysłanych z urządzeń przenośnych, to najprawdopodbniej nie została skonfigorwana stopka w formacie Plain Text. Urządzenia mobilne najczęściej wysyłają wiadomości właśnie w takim formacie i dlatego stopka, która ma zostać do nich dodana, musi również być zapisana w Plain Text. Jeśli stopka HTML jest już skonfigurowana, wystarczy teraz przekonwertować ją do PlainText korzystająć z wbudowanego edytora stopek CodeTwo Exchange Rules.
Oto kroki jakie należy wykonać:
- Przejść do edycji reguły w panelu konfiguracyjnym CodeTwo Exchange Rules, otworzyć opcję Disclaimer Templates i kliknąć Edit.
- Kiedy otworzy się edytor stopek, należy kliknąć na przycisk Convert i wybrać opcję Convert HTML to Plain Text (rys. 1.)
Rys.1. Konwersja formatu HTML do Plain Text
Stopka zostanie automatycznie przekonwertowana do plaintext. Teraz należy zapisać zamiany i zamknąć edytor. Od tej pory do danej reguły przypisane będą dwie stopki - jedna w formacie HTML, druga w formacie Plain Text. W zależność od formatu wysyłanego maila, program dołączy do niego odpowiednią stopkę.