CodeTwo Email Signatures
for Email Clients

Centralnie zarządzane podpisy email
w Office 365, G Suite, OWA oraz Outlook

Cennik

Licencja na program jest bezterminowa - nie ma potrzeby jej corocznego odnawiania. Abonament na Wsparcie techniczne jest opcjonalny i wygasa po jednym roku. Więcej o Wsparciu technicznym.

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%).

Nowa licencja na CodeTwo Email Signatures for Email Clients

Tabela poniżej przedstawia ceny poszczególnych paczek licencji. Przed dokonaniem zakupu należy wybrać tę paczkę, która zawiera liczbę licencji odpowiadającą liczbie użytkowników, którzy będą korzystać z programu. W przypadku zakupu paczki zawierającej ponad 1000 licencji prosimy skontaktować się z naszym działem sprzedaży lub wysłać zapytanie o ofertę.

W celu uzyskania informacji odnośnie wdrożenia programu w środowisku wieloserwerowym należy przejść do strony z warunkami licencjonowania

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 378 PLN 93 PLN
25 637 PLN 145 PLN
35 844 PLN 171 PLN
50 948 PLN 197 PLN
75 1 543 PLN 326 PLN
100 1 784 PLN 359 PLN
125 2 243 PLN 456 PLN
150 2 690 PLN 526 PLN
200 3 149 PLN 637 PLN
250 3 589 PLN 722 PLN
300 3 926 PLN 792 PLN
350 4 237 PLN 851 PLN
500 5 118 PLN 1 051 PLN
625 5 410 PLN 1 110 PLN
750 5 772 PLN 1 155 PLN
875 6 083 PLN 1 214 PLN
1000 6 413 PLN 1 292 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Licencja na program jest bezterminowa. Oznacza to, że za produkt płaci się tylko raz i nie ma konieczności odnawiania licencji każdego roku. Program jest dostarczany drogą elektroniczną – nie jest dystrybuowany w wersji pudełkowej, dzięki temu do ceny nie są naliczane koszty transportu.

Abonament na Wsparcie techniczne jest ważny przez rok po czym może być odnowiony. Wykupienie Abonamentu na Wsparcie Techniczne nie jest obowiązkowe.

Cena programu zawiera:

Dodatkowe licencje CodeTwo Email Signatures for Email Clients

W tabeli poniżej zostały podane ceny za poszczególne paczki dodatkowych licencji CodeTwo Email Signatures for Email Clients. W przypadku zamawiania dodatkowych licencji powyżej 1000 sztuk prosimy skontaktować się z naszym działem sprzedaży lub złożyć zapytanie o ofertę

Liczba skrzynek Cena Cena wsparcia
technicznego za rok
10 300 PLN zobacz tekst
poniżej*
25 507 PLN
35 674 PLN
50 755 PLN
75 1 233 PLN
100 1 429 PLN
125 1 791 PLN
150 2 154 PLN
200 2 516 PLN
250 2 872 PLN
300 3 138 PLN
350 3 390 PLN
500 4 093 PLN
625 4 329 PLN
750 4 618 PLN
875 4 866 PLN
1000 5 129 PLN
Powyżej 1000 Poproś o ofertę

Użytkownicy, którzy kupili początkową paczkę w liczbie 10, 25, 35, 50 lub 75 licencji mogą nabyć dodatkowe paczki jedynie w cenie nowych licencji.

* Jeśli posiadasz ważny Abonament na Wsparcie techniczne i chcesz kupić dodatkowe licencje, poniesiesz jedynie koszt zakupu dodatkowych licencji Wsparcia technicznego. Cena jest dodatkowo pomniejszona w zależności od aktualnie wykorzystanego okresu Abonamentu.

Więcej o Wsparciu technicznym

Dzięki wykupieniu Abonamentu na Wsparcie techniczne, zyskujesz:

  • Darmowe aktualizacje do kolejnych wersji produktu lub zniżki na migrację do podobnych produktów CodeTwo pod warunkiem posiadania ważnego Abonamentu na Wsparcie techniczne i utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne (odnawiania Abonamentu przed upływem jego ważności).
  • Pełen dostęp do naszej Bazy Wiedzy.
  • Dostęp przez telefon i email do specjalistów CodeTwo 24 godziny na dobę w dni robocze.
  • Gwarancję, że skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.
  • Zapewnienie, że Twoje zapytania będą kompleksowo obsługiwane przez tego samego specjalistę (chyba że w danym momencie dany specjalista jest poza biurem).

Na czym polega i co daje utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne?

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne ma miejsce wtedy, gdy kupujesz Abonament wraz z produktem i, w razie takiej potrzeby, terminowo go odnawiasz.

Na przykład, jeśli CodeTwo Email Signatures for Email Clients został zakupiony razem z rocznym Abonamentem na Wsparcie techniczne, spełniasz warunki utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli kolejny Abonament nie zostanie zakupiony przed upłynięciem poprzedniego, tracisz korzyści wynikające z utrzymania Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne.

Utrzymanie Ciągłości Abonamentu na Wsparcie techniczne pozwala na darmowy upgrade danego programu do nowszej wersji (o ile taka wyjdzie) lub zapewnia zniżkę w razie migracji do podobnego produktu CodeTwo.

Na przykład:

  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Email Signatures for Email Clients, możesz za darmo pobrać CodeTwo Email Signatures for Email Clients 2, jeśli nowa wersja programu zostanie wydana.
  • Jeśli posiadasz licencję na CodeTwo Email Signatures for Email Clients, możesz otrzymać zniżkę przy migracji do podobnego produktu CodeTwo (np. CodeTwo Email Signatures for Office 365).

Szczegóły składania zamówień oraz polityka zwrotów

Płatności za zamówienie można dokonać kartą kredytową lub debetową, przelewem, czekiem lub poprzez polecenie zakupu. Płatności kartą kredytową/debetową są obsługiwane przez systemy Braintree oraz PayPal.

W celu złożenia zamówienia należy przejść do formularza zamówień, wybrać typ licencji, podać szczegóły do wystawienia faktury, a następnie wybrać preferowaną formę płatności.

Natychmiast po otrzymaniu płatności zostanie wysłana faktura oraz klucz licencji na adres email podany podczas składania zamówienia. Klucz licencji pozwala zaktualizować wersję testową programu do wersji pełnej.

W przypadku składania zamówienia poprzez polecenia zakupu należy wysłać wiadomość email na adres orders@codetwo.com załączając polecenie zakupu w formie pliku PDF lub przefaksować na numer + 48 75 646 1003. Po jego otrzymaniu wyślemy klucz licencji oraz fakturę na wskazany adres email.

Produkt jest dostarczany drogą elektroniczną – wersja pudełkowa nie jest dostępna.

Posiadamy również program zwrotów, który daje możliwość zwrotu programu w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Dowiedź się więcej na temat programu zwrotów z Regulaminu Sprzedaży i Świadczenia Usług.